miten se koko sarja päättyikään Saiko Carrie ja Big toisensa. Multa menny vähän ohi.
vieras 23.11.2007 #1 miten se koko sarja päättyikään Saiko Carrie ja Big toisensa. Multa menny vähän ohi.
Simputti 23.11.2007 #5 Eikös se carrie ja alek vähän niinku eronneetkin ennekun big ilmaantu kuvioihin. Carrie oli vielä sillon pariisissa ja big vaan sattui tulemaan sopivasti, vai muistanko nyt ihan väärin?
Eikös se carrie ja alek vähän niinku eronneetkin ennekun big ilmaantu kuvioihin. Carrie oli vielä sillon pariisissa ja big vaan sattui tulemaan sopivasti, vai muistanko nyt ihan väärin?
Piikkikaktus 23.11.2007 #7 Sinkkuelämää-sarjan saa muuten ostettua dvd-boxina, vink. vink. jos ette tienneet. *nimim. mulla on se jo
Sinkkuelämää-sarjan saa muuten ostettua dvd-boxina, vink. vink. jos ette tienneet. *nimim. mulla on se jo
vieras 23.11.2007 #8 Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikaktus: Sinkkuelämää-sarjan saa muuten ostettua dvd-boxina, vink. vink. jos ette tienneet. *nimim. mulla on se jo Click to expand... tai jos pukki tois... on se vaan niin hulvaton sarja!
Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikaktus: Sinkkuelämää-sarjan saa muuten ostettua dvd-boxina, vink. vink. jos ette tienneet. *nimim. mulla on se jo Click to expand... tai jos pukki tois... on se vaan niin hulvaton sarja!