tietääkö kukaan seurakuntien perhekerhoista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras vihreä
  • Ensimmäinen viesti
vieras vihreä
minkälaisia nuo seurakuntien perhekerhot ovat? Meidän tyttö (2v) kaipaisi lisää kavereita ja se olisi meitä lähin tällainen paikka. Olenko ymmärtänyt oikein, että niihin voi mennä ilman mitään ilmottautumisa? Ainakaan seurakunnan nettisivuilla ei puhuttu ilmottautumisista mitään.
 
Tumpula
Mä en ole seurakunnan jutuissa käynyt mutta avoin päiväkoti on tullut tutuksi, aika samalla idealla ne taitaa toimia.
Täällä ei ainakaan tarvitse ilmoittautua, senkun menee paikalle vaan. Siellä sitten leikitään ja kahvitellaan, välillä on jotain ohjattua toimintaa.
 
Ne on kivoja eikä tartte ilmottautua! Itse olen käynyt kaikkien lasten kanssa, vanhin täyttää jo 15v.. nuorin nyt kohta 7kk ja käydään jo kerhoilemassa. Kiva kun lapsille seuraa ja äidille aikuista seuraa!! Kiva juttu mene ihmeessä!! :wave: :wave:
 
mie
Meillä päin voi ainakin mennä ilman ilmoittautumista. Meidän perhekerhossa on pieni hartaustilaisuus (ei pakko osallistua), muuten ei mitään uskon asioita tuputella. Ainakin täällä tuntuu olevan tosi suosittu.
 

Yhteistyössä