tietääkö joku, minkä arvoisia pentik tapio-sarjan astiat

siivoilin keittiötä. olen vihdoin löytänyt mieleiseni astiasarjan, jota tahdon kerätä. entuudestaan on pentikin tapio-sarjaa, jonka ajattelin mahdollisesti myydä, mutta en tiedä yhtään minkä arvoisia astiat ovat. olen niitä saanut aikoinaan, joten en tiedä mitä ovat maksaneet.

koetin katsoa huuto.netistäkin, mutta siellä oli lähinnä hirveillä hinnoilla kokonaisia sarjoja, joten en hahmottanut mitään yksittäishintaa. menin pentikin sivuille myös, mutta en löytänyt sarjaa sieltä.

kaipailisin hintoja kahvikupeille, isoille ruokalautasille, leipälautasille ja isoille korkeille mukeille, ilmeisesti nimeltään tuoppi. tietäisikö joku?
 
[QUOTE="mä";22854410]Minä myös olisin kiinnostunut ruokalautasista ja kahvikupeista.Olisko sulla s.posti osoitetta antaa?[/QUOTE]

no ne on nyt siellä mökillä. voin kysyä muilta, että tahtooko ne erityisesti että ne on siellä kun ne sinne vein käyttöön. hyvin voisin myydä ne pois.

ruokalautasia on siis muistini mukaan ainakin 6 tai sitten 8. kahvikuppeja varmaan 8 kpl, isompia valtavia mukeja 2 kpl, leipälautasia myös 6 tai 8.
 
Mulla on kaapissa Pentikin Tapiota. Olen ajatellut vaihtaa astiastoa, ja voisin myydä noita. En vaan tiedä mitä niistä saa nykyään.

Mulla on mm. 4 kpl isoja ruokalautasia (halkaisija 28 cm), 5 kpl leipälautasia (h. 23 cm), 4 kpl teekuppien aluslautasia (h. 18 cm), 6 kpl teekuppeja, 3 kpl mukeja, pieni kermakko, sokerikko, voirasia kannella, 8 kpl jälkiruokakulhoja, 5 syvää lautasta, 2 erikokoista soikeaa tarjoilulautasta ja yksi isompi kulho. Olisikohan litran vetoinen.

Mihinhän nämä kannattaisi laittaa myyntiin, ja millaisilla hinnoilla?
 
"vierailija"
Vastaus kommenttiin:
"Minä myös olisin kiinnostunut ruokalautasista ja kahvikupeista.Olisko sulla s.posti osoitetta antaa?"

Kiinnostuneille niin minulla olisi myytävänä 2 kpl ruokalautasia, kermakko, sokerikko leipälautasia (kahta kokoa) 6 kpl ja kavikuppi+lautanen pareja 6 kpl.

Astiat ovat täysin käyttämättömät. Olen saanut ne lahjaksi mutta en koskaan käyttänyt.

Jos kiinnostaa niin laita viestiä: marinafransman(at)hotmail.com
 
"ida"
jos joku siis todella haluaa tuota sarjaa ostaa niin minulta löytyy myös kahvikuppeja ja niiden alle lautasia,haluisin saada pois kaapista viemästä tilaa kun niitä ei juurikaan koskaan ole käytetty.
minulle voi laittaa mailia osoitteeseen, ida.heinonen@hotmail.com
 
Pk
Hei! Täältä löytys kans!

Löytyy:

Kahvikuppeja+alusta 6 kpl
Matalia lautasia 27cm 6kpl
Syvälautanen 23cm 6kpl
Kulho 0,3l 1kpl
Lautanen 28x18 2kpl
Lautanen 17cm 5kpl
Lautanen 20cm 1kpl
Kermakko 1kpl
Sokerikko 1kpl

Kaikki käyttämättömiä!
 
"mita"
Vanha ketju mut jos vielä tarjolla niin yhteystietoja kaivataan, mistä vois kysellä hintaa ja sijaintia.
Käly sai muutamia kun meni naimisiin ja keräily jäi sitten kun valmistus lopetettiin. Vois hänelle niitä lisää tarjota, jos huolii.

Hei! Täältä löytys kans!

Löytyy:

Kahvikuppeja+alusta 6 kpl
Matalia lautasia 27cm 6kpl
Syvälautanen 23cm 6kpl
Kulho 0,3l 1kpl
Lautanen 28x18 2kpl
Lautanen 17cm 5kpl
Lautanen 20cm 1kpl
Kermakko 1kpl
Sokerikko 1kpl

Kaikki käyttämättömiä!
 

Yhteistyössä