Tietääköhän joku kauanko kestää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hahha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hahha

Vieras
että raskaushormonia alkaa erittymään tarpeeksi,
jotta näkyy testin ollessa 10/IU ?
Eli jos olisin raskautunut ovulaatiosta joka on tapahtunut
esimerkiksi 7 päivää sitten, milloin se näkyisi testissä?
En tiedä milloin testata, kun eka kierto surullisen tapahtuman jälkeen..

Oon kuullu, että joku on saanu haamun jopa rv 3+0. Itse suosittelisin kuitenkin odottamaan siihen saakka, kun menkkojen pitäisi alkaa. Kemiallisia raskauksia on niin paljon, että on turhaa pahoittaa mielensä mahdollisella keskenmenolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Entäs jos synnytyksen jälkeen ei ole tullut menkkoja..Pahoinvointia hiukan ja lapsi kaksi kuukautta.....:)

Mulla oli molempien synnytysten jälkeen tuota samaa, kai sitä elimistö käy ylikierroksialla vielä pitkän aikaa synnytyksen jälkeen.

ishtar..
siis se tässä nyt ongelma onkin, etten voi tietää milloin niiden pitäisi alkaa?!
Tätä kiertoa odotin 7 viikkoa ku:n leikkauksen jäljiltä.
Ongelmaa lisää tikutuksen perusteella tapahtunut 2 lh-huippua (voiko se edes olla mahdollista),
eli kumpaa uskon, vai enkö kumpaakaan.
sanotaan että 14 pv:ssä oviksesta pitäisi alkaa kuukautiset,
mistä hitosta tiedän?

vakkari harmaana:
on kai se mahdollista käytännössä raskautua vaik ei olisi menkat tulleetkaan,
mikäähän ei sano etteikö tuo olisi ollut juuri se kierto jossa olisi tullut kk:tiset,
eli se jossa olet myös ovuloinut.

mä ite testasin 10IU:n testillä selvän haamun rv 3+4. en testannut aiemmin, eli en tiiä oisko näkyny jo aiemmin.s silloin oli hedelmöityksestä 11pvää, ovulaation olin tuntenut päivää aiemmin eli 12pvää ennen testiä. rv 3+5 testasin 25IU:n testillä myös, ja näkyi selvästi vaikkei yhtä vahva viiva vielä ollutkaan kuin kontrolliviiva. tsemppiä!

sanotaan, että herkillä testeillä voi nähdä jo kun on 9-11 pvää hedelmöityksestä/ovulaatiosta. vaikka kannattaa odottaa sinne menkkoihin asti.

ishtar: lh on hormoni joka laukaisee ovulaation, ovistesti mittaa siis sitä hormonia.
ku puolestaan on lyhenne kohdunulkoisesta raskaudesta,
mulla se sijaitsi munatorvessa joten leikattiin koko tuuba (munatrovi,munanjohdin)...

t: jargonin kansalainen, mikä lie onkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja hahha:
ishtar: lh on hormoni joka laukaisee ovulaation, ovistesti mittaa siis sitä hormonia.
ku puolestaan on lyhenne kohdunulkoisesta raskaudesta,
mulla se sijaitsi munatorvessa joten leikattiin koko tuuba (munatrovi,munanjohdin)...

t: jargonin kansalainen, mikä lie onkaan :D

Jargon = ammatti- tai erikoiskieli. :)

Kiitos selityksistä.

Ikävää kuulla kohdunulkoisesta... Jospa tärppäis taas pian! :hug: