Tietääkö kukaan mitään tällasista matkarattaista?

jos noi on semmoset carenat mitkä meillä niin se lepoasento tarkoittaa sitä etttä selkänojan molemmin puolin avataan vetoketjut, eikä se kovin pitkälleen siis mene. eli en suosittele kovin pienelle.

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja HIEMAN HIDAS:
Meil on noi kuvan sattarit..

Mitäs sä haluisit niinku niistä tietää? :whistle:

Onko mistään kotosin? Minkä ikäselle on hyvät?

Mä ostin tuolle reilu 1.5vuotiaalle "takakontti rattaiksi".. Oli meillä ne reissussakin mukana ja ressu nukku niissä niin että työnsin niitä eturenkaat ilmassa.

Ihan hyvät ostoskeskukseen ym vastaavaan tuollaselle vilkkaalle 1 vuotiaalle, hyvät vyöt jne. Mut en ostais puolivuotiaalle.

Osta sellaset espritin ihanuudet...Ootas koitan ettii linkkiä..

Alkuperäinen kirjoittaja HIEMAN HIDAS:
Mä ostin tuolle reilu 1.5vuotiaalle "takakontti rattaiksi".. Oli meillä ne reissussakin mukana ja ressu nukku niissä niin että työnsin niitä eturenkaat ilmassa.

Ihan hyvät ostoskeskukseen ym vastaavaan tuollaselle vilkkaalle 1 vuotiaalle, hyvät vyöt jne. Mut en ostais puolivuotiaalle.

Osta sellaset espritin ihanuudet...Ootas koitan ettii linkkiä..

Joulupukilta oltais saamassa. En kehtaa kovin kalliita pyytää, vaik ei mitään hintarajaa sanottukaa... :whistle:

Älä osta matkarattaita, ne on todella huonoja työntää, mulla ainakin on joka kerta hartiat ihan jumissa jos käytän matkarattaita. Mä meinaan myydä meijän Carenat pois ja ostaa Brion Ponyt tilalle, niissä on kuitenkin kunnon renkaat.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Älä osta matkarattaita, ne on todella huonoja työntää, mulla ainakin on joka kerta hartiat ihan jumissa jos käytän matkarattaita. Mä meinaan myydä meijän Carenat pois ja ostaa Brion Ponyt tilalle, niissä on kuitenkin kunnon renkaat.

Mut sattarit vie aikas paljon vähemmä tilaa. Nyt meil on boxi auton katolla niin saapi reissuun britaxit mukaan..onneks..

No en mäkään kyllä tuollaisia rattaita ostaisi edes 1 v:lle. Ihan pienelle tärkeitä ominaisuuksia on kuomu, ja se osittainen makuuasento, parempi löytyy kyllä, ja halvimmat saa n. 70 eurolla jo. Kannattaa varmasti käydä ihan jossain liikkeessä itse katsomassa, niin tietää mitä ominaisuuksia rattaisiin haluaa, ja mitä niissä arvostaa.

Minä kyllä tykkään matkarattaista, meillä ne ovat olleet kovassa käytössä, nytkin on Cragon rattaat. Minä vien pojat hoitoon autolla, mies hakee rattaiden kanssa. Ovat siis päivittäisessä käytössä. Noita tämän hetkisiä on käytetty nyt jo kahden vuoden ajan. Eivät ole siis sattarit vaan salkkumallisesti taittuvat. Ovat palvelleet myös ulkomaanmatkoilla jne. Ja vielä varmaan noin vuoden verran tarvitaan noita kuitenkin vielä.

Yhteistyössä