Tietääkö kukaan mikä voisi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmi

Vieras
Mulla on joku aika sitten ilmestynyt kaulaan oikealle puolelle sellanen "pallura". Tietäiskö kukaan mikä se vois olla, onko vaarallinen? Kantsisko mennä lääkäriin näyttään? Kipee se ei ole mut jotenkin vaivaa kun en tiiä mikä se on. Vai voisko olla ns. rasvapahkura, joka ei vaarallinen. Auttakeee!!

Minkä värinen? Onko sileän oloinen pallura vai muhkurainen?

Ja tosiaan se voi hyvin olla imusolmuke vaikka vähän turvonneena. Sairastellessa ym saattavat reagoida. Mutta jos ei ole sekään, niin eikö se ole sama käyttää lääkärissä sitäkin. Jos kerta vaivaa.

mulla on tommonen ainaki 5cm pitunen möykky (en oo varma kui pitkä ku menee leukaluun alle) vasemmalla puolella kaulaa ja lääkäri sano et "ei se luultavasti varmaan mikään vaarallinen oo".

Joo oo.
No se on nyt ollu jo KAAAUAN tässä ja vielä oon hengissä.

Ei varmaa paljoo hyödyttäny :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kilpirauhanen ei ole oikealla vaan keskellä. rasvapatti tod. näk.

Oikeellä puolella kuitenkin, ei se nyt ihan keskellä ole. Riippuu mitä kohtaa kaulasta tarkoittaa, ei siis korvan alla oikealla vaan tuossa suunpielestä alaspäin. Leuan alla oikealla puolella melkeipä joo.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa a:
mulla on tommonen ainaki 5cm pitunen möykky (en oo varma kui pitkä ku menee leukaluun alle) vasemmalla puolella kaulaa ja lääkäri sano et "ei se luultavasti varmaan mikään vaarallinen oo".

Joo oo.
No se on nyt ollu jo KAAAUAN tässä ja vielä oon hengissä.

Ei varmaa paljoo hyödyttäny :D

muoks. niin ja siis ei tutkinu muuta ku kädellä kokeili.

Jaa a, mitäpä jos kävisit kuitenkin jossain tutkituttaan? Aika ikävä varmasti kuitenkin. Ja kai siitä on näyte otettu?

Ap, vähän vaikee sanoa kun on niin monenlaista mahdollisuutta aina. Mutta kävisin lääkärissä, varsinkin jos se ei ole kadonnut mihinkään. Mulla joskus turpoaa flunssassa hieman imusolmukkeet, mutta nehän laskeekin heti sitten sen jälkeen tai jo ennen flunssan loppua.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Jaa a, mitäpä jos kävisit kuitenkin jossain tutkituttaan? Aika ikävä varmasti kuitenkin. Ja kai siitä on näyte otettu?

Alkaa vähän usko mennä tän kaupungin lääkäreihin ... ja ei oo mitään näytettäkään otettu. Kerran kävin lääkärillä ja se vaan kokeili. Ei mitää verikokeita tai muitakaa näytteitä otettu siihen liittyen...

Keväällä sairastin influenssan ja sen jälkeen en oo ollu kipeenä. Pahkura on n. 2 cm leveä ja sijaitsee korvan alapuolella. On sellanen kiinteä ja pystyn sitä kyllä sormilla räpläämään.

Yhteistyössä