Tietääkö kukaan.. liberokerhosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pupumerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pupumerkki

Vieras
Poika täyttää elokuussa kaksi vuotta ja uuden vauvan laskettuaika on marraskuussa. Säilyykö ensimmäisen lapsen aikana keräämäni pisteet myös vauvalle, vai pitääkö ne käyttää ennen kun poika täyttää kaksi? Meillä alkaa pojan kohdalla aika käymään pian umpeen, kun pitää kaksi kuukatta ennen 2vuotis synttäreitä tilaus tehdä, mutta ei siellä ole mitään meille tarpeellista. Kunpa ne pisteet voisi säilyttää seuraavalle lapselle..

ei mene umpeen.. mulla tullut lapsia putkeen ja aina samat pisteet voimassa. menee vasta sitten pois kun vikakin 2 v

niitä kirjeitä sieltä tulee automaattisesti aina, että käytä nyt pisteesi äkkiä lapsesi täyttää 2 v jne mutta ei niistä kannata välittää.. mä saan koko ajan sieltä jokaisen lapsen omia kirjeitä vuorotellen

Ok, kiitos tiedosta! Näin minäkin toivoin asian menevän :D

Vaikka eipä tuo niin tärkeä asia edes olisi, mutta ei viitsisi pisteitä turhaankaan kerätä ja jättää käyttämättä, kun nyt sieltä en mitään tavaraa halua.. Ehkä jossain vaiheessa on meillekin tarpeellisempaa tavaraa, ainakin ovat luvanneet tämän vuoden aikana lisätä tarjontaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
pitää käyttää enne 2v päiviä!!!! nyt uus kerho tuskin kukaan on uuden kerhon aikana kerinnyt tehdä putkeen montaa kersaa?? :o:o

mulla tuli viimeks syksyllä eli uuden kerhon aikaan lapsi ja pisteet vaan jatkui siitä samasta seuraavalla syntyneelle

Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Lähettääköhän he sieltä uuden kuoren,jossa ne pupumerkit vois lähettää sinne,kun on tullu ne entiset kuoret heitettyä pois :headwall: ?

Minä tein joskus saman jutun kun sinäkin, eli heitin kuoret pois. Lähetin liberolle sähköpostia ja kerroin tilanteen, he lähettivät minulle uudet kuoret muutaman päivän kuluttua.

Alkuperäinen kirjoittaja pupumerkki:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Lähettääköhän he sieltä uuden kuoren,jossa ne pupumerkit vois lähettää sinne,kun on tullu ne entiset kuoret heitettyä pois :headwall: ?

Minä tein joskus saman jutun kun sinäkin, eli heitin kuoret pois. Lähetin liberolle sähköpostia ja kerroin tilanteen, he lähettivät minulle uudet kuoret muutaman päivän kuluttua.

:D Onneks joku muukin on siis tehnyt samat ku mä. Pitää laittaa samassa yhteydessä pyyntö, kun laitan palautetta noista vaipoista.

Yhteistyössä