Tietääkö kukaan, jos olen kokoa 46-48 suomalaisissa mitoissa, paljonko olen englantilaisen kokotaulukon mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lihava shoppaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaihtelee aika paljon kaupan tai merkin mukaan. Mistä nettikaupasta on kyse?

Tuossa ylläolevan viestin taulukossa näkyy jo aika yleisiä heittoja, esim. monissa vaatemerkeissä koko 8 vastaa meidän 34:ää ja koko 10 meidän 36:tta. Kannattaa katsoa sen merkin omia kokotaulukoita, siellä näkyy yleensä mittoja...

Ei se isoin koko näköjään tuolla ollutkaan ''kuin'' 32. Evans kyseessä! Ajattelin että 46-48 olisi jotain 24. Vähän jänskättää tilata, ei ainakaan montaa viitti ekalla kertaa kun ei tosiaan tiedä miten koot menevät :/

Ei se isoin koko näköjään tuolla ollutkaan ''kuin'' 32. Evans kyseessä! Ajattelin että 46-48 olisi jotain 24. Vähän jänskättää tilata, ei ainakaan montaa viitti ekalla kertaa kun ei tosiaan tiedä miten koot menevät :/

Okei, nyt voi auttaa sitten enemmänkin, kun olen tilannut itsekin paljon Evansilta. Eli siellä menee ainakin nuo koot yksi yhteen tuon aiemmin laittamani sivun kanssa. Evansilla on aika runsaita ne koot muutenkin, joten ei kannata tilata liian isoa. Olen tuota kokoa 46-48 ja käytän brittikokoa 20.

Mittanauha käteen?

http://www.evans.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogNavigationSearchResultCmd?catalogId=33054&storeId=12553&langId=-1&viewAllFlag=false&categoryId=262483&interstitial=true

Hei onko kukaan muuten tilannut Forever21:sta? Jos oikein näin, niin toimituskulut olisivat vain 6 euroa, riippumatta paljonko ostaa! Ja siellä oli tosi kivannäköisiä vaatteita.

Oikeasti ärsyttävää, miten tanttamaisia vaatteita esim. Lindexin ja Kappahlin xl-mallistoissa on! Sopivat korkeintaan yli kuuskytvuotiaille... Väritkin on pelkkää mustaa ja viininpunaista.