Tietääkö joku - Tapiolan kotivakuutuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sksksk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sksksk

Vieras
Parkkipaikalla lapseni avasi automme oven varomattomasti, ja se osui vieressä olleeseen autoon, johon tuli pieni jälki.

Korvaako kotivakuutuksen vastuuvakuutus, vai pitääkö laittaa auton vakuutuksesta?

Ja ei mitään jeesustelua kiitos, ja tiedän että oikea osoite on vakuutusyhtiö. Vakutuuskirjasta en saanut yksiselitteistä vastausta.

Meille kävi vastaava tilanne, Tapiolan kotivakuutuksen vastuuvakuutuksesta saimme korvauksen. Omavastuu oli 150€. Ei kannata laittaa auton vakuutuksesta, koska silloin menee bonukset!

"minä" - kiitos vastauksesta! Koska tämä tapahtui (ovatko ehdot vielä samat)?

En halua käyttää auton vakuutusta, koska auto on työsuhdeauto ja omvastuu on ISO.

Niin ja piti sanoa, että kannatta ensin koittaa halvempia keinoja jäljen peittämiseksi. Aina kun pitää maalata, niin se on sitten koko ovi. Värin pitää mätsätä täydellisesti, muuten ovi erottuu ikävästi muusta autosta - kokemusta on!

[QUOTE="a p";26794532]"minä" - kiitos vastauksesta! Koska tämä tapahtui (ovatko ehdot vielä samat)?

En halua käyttää auton vakuutusta, koska auto on työsuhdeauto ja omvastuu on ISO.[/QUOTE]

Meillä tapaus kävi kaksi viikkoa sitten, ei siis ole kauaa aikaa!

[QUOTE="minä";26794520]Meille kävi vastaava tilanne, Tapiolan kotivakuutuksen vastuuvakuutuksesta saimme korvauksen. Omavastuu oli 150€. Ei kannata laittaa auton vakuutuksesta, koska silloin menee bonukset![/QUOTE]

Vauhtimimmejä kun on tupa täynnä, niin sitten sattuu ja tapahtuu, juuri ajokortin saanut neiti peruutti toisen auton kylkeen, ja vaikka meidän auton vakuutuksesta korvattiin, ei siltikään mennyt bonukset. Autossa kyllä täys-täysvakuutus :)

"minä" - joo, ihan samaa ajattelin tuosta ovesta, mutta kyseessä oli myös vahingonkärsijän työsuhdeauto, ja kun sattuu olemaan itsekin autoliikkeessä töissä (kuten minäkin!), niin haluavat tietenkin omassa merkkihuollossa hoitaa korjauksen. Ja kun se menee (mihin tahansa) vakuutukseen, niin varmasti maalaavat koko oven.

Uusimmat

Yhteistyössä