Tietääkö joku mikä lasten laulu tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gggg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gggg

Vieras
Tyttö on laulellut "lapset maailman ameriikan euroopan..." Yritin etsiä tuohon sanoja, mutta en googlella löytänyt. Muita lauluja löytyy, mutta tuota en löytänyt :( En ole varma laulaako hän sanoja oikein eli meneekö just noin, mutta laulussa kerrotaan lapsista ympäri maailman.

Jos joku tietäisi tuon laulun niin olisin tosi kiitollinen! :)

Tyttö on laulellut "lapset maailman ameriikan euroopan..." Yritin etsiä tuohon sanoja, mutta en googlella löytänyt. Muita lauluja löytyy, mutta tuota en löytänyt :( En ole varma laulaako hän sanoja oikein eli meneekö just noin, mutta laulussa kerrotaan lapsista ympäri maailman.

Jos joku tietäisi tuon laulun niin olisin tosi kiitollinen! :)

Mä muistan ton laulun myös mutta nimeä en sitten juur saa millään mieleen!

[QUOTE="heh";26097923]oisko "kolme palloa" (hain googlesta "lapset maailman amerikan euroopan") ei siis ameriiiiiiikan....[/QUOTE]

Googletin aluksi kummallakin tavalla :) Mut mää en vaan löydä tuota laulua :( Olen näköjään ihan tumpelo :( Voisitko laittaa linkin tai kopsata sanat tähän? Pliis?

Mulle tuli ekana mieleen Pingviinilaulu. Yy kaa koo, pngviinit on täällä jo. :) '

Ja sit yks laulu, jota ei varmasti enää saa laulaa.
"partiolaiset maailman tiedätte sen... neekerin löytää viereltä eskimon." Ja tää oli kasvatusta kansainvälisyyteen ja suvaitsevaisuuteen :laugh:

[QUOTE="aloittaja";26097973]Googletin aluksi kummallakin tavalla :) Mut mää en vaan löydä tuota laulua :( Olen näköjään ihan tumpelo :( Voisitko laittaa linkin tai kopsata sanat tähän? Pliis?[/QUOTE]

En siis löytänyt sanoja. Vain kappaleen nimen. Fono.fi - Äänitetietokanta

Laita nuo lainausmerkit hakuun, niin tulee vähemmän osumia.

[QUOTE="heh";26099055]En siis löytänyt sanoja. Vain kappaleen nimen. Fono.fi - Äänitetietokanta

Laita nuo lainausmerkit hakuun, niin tulee vähemmän osumia.[/QUOTE]

Tuo laulu se varmasti on! Ainakin sanat näkyy olevan aivan samat. Onpa harmi kun ei löydy sanoja :( Tai minä en ainakaan löytänyt...

Muistan leiriltä laulun: Partiolaiset maailman tiedätte sen, ketjun me muodostamme niin herttaisen.Joukossa tässä suuret ja pienet on, neekerin löytää viereltä eskimon.
Grönlannin lumilapsoset raikkahat, viimojen sekä tuulien tuttavat.Jäämeren yli kuuluvi kutsu tää.Partiolaiset maailman taas yhtykää.
Missäpä kotikultamme lieneekin,tarmolla teemme toimemme pienetkin.Mollissa laulut meidän ei koskaan soi,partiolainen hymyillä aina voi.

Lapset maailman, Ameriikan, Euroopan
alla auringon saman tallustaa.
Lapset maailman, Australian, Aasian,
alla kuutamon saman nukahtaa.
Lapset maailman, kuumimmankin Afrikan,
meidän planeetan omaksensa saa

Kuule isä taivaan pyyntö tää. Joku virsi.

Ethän isä taivaan unohda amerikan maita, eurooppaa, australiaa, suurta aasiaa. Siunaa koko maailmaa, siunaa koko maailmaa.

Tuo alku ei varmn tossa säk ole noin mut nuo maat menee noin

Tiedän ainakin yhden laulun en muista sanoja kunnolla mut tässä on jotain "kaikki maailman lapset yhdistä sinun kanssasi riemuitsemaan sinä kuolit puolestamme "jotain sinne päin

Yhteistyössä