Tietääkö joku dopplerista...eilen kokeilin...

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;25225232:
tuo angel sounds,niin ääniä ei kuulunut,mutta siihen näyttöön tuli sykkeeksi 160,170 ja välillä nollaa...et oliko ne sykkeet sit mun omia vai vaavin? tietääx joku näyttääkö se ollenkaan omia sykkeitä näytöllä siis??

jaa-a itselläni ei kyllä ole kotidobbleria ollut, mutta kyllä noi aika kovilta sykkeiltä tuntuis, jos sun olis.

Oot täällä aiemmin ollu melko hermona koko raskauden suhteen. Kannattaako nyt ihan varmasti itseäs stressata lisää yrittämällä epätoivosesti saada sydänäänet kuuluville, kun ei sulla vissiin vielä viikkojakaan ole juurikaan? Itsellä sai neuvolan täti äänet kuulumaan vasta viikolla 11, mitä ihmetteli kovasti, koska olin todella alipainoinen, eikä tosiaan ollut edes mitään ylimääräistä välissä ääniä vaimentamassa.

Paljonko sulla on viikkoja?

Mä sain äänet kuuluviin vasta rv16 ja nlassa ne kuului jo rv 12. Nyt viikkoja on 18 ja vieläkin äänet kuuluu kun laittaa dopplerin ihan häpyluun yläosaan eli todella alhaalta.

Liian huonot paristot? Mun angels soundsissa ei näy lukemia, mutta sykkeet kuuluvat vain jos paristot ovat aivan uudet. Ja aivan häpyluun reunasta mullakin kuului. rv 11+4 oli.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;25225649:
viikkoja eilen oli 9+6,ja siis välillä heitteli 160 170 150 120 tommosia lukemia...

Eli voit toki yrittää, mutta tuskin saat sieltä mitään kuulumaan vielä muutamaan viikkoon :)

Sikiön sykkeitähän ne ovat, mutta kannattaa varmaan miettiä dopplerin hylkäämistä, kun sen tarkoitus ei varmaan ole lisätä stressiä. Onko sulla joskus ollut keskenmeno kun sykkeitä tahdot kuunnella myös kotosalla?

Yhteistyössä