Tietääkö joku bändin cryhavoc-nimisen bändin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja crying
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi kiitos miljoonasti! olen vuosia tykännyt tuosta biisistä jostain syystä mutta en saa sanoista selvää! KIITOS KIITOS! luulin olevani ainoa joka edes tietää bändin. voitko suositella muita hyviä kappaleita?

no kyllä sillä bändillä on monta hyvää biisiä parhaiten varmaan osuu jos tubesta etsii bändin nimellä ja noista listoista saa niitä biisien nimiä joita voi googlettaa =) ja ko tyylilajista paljon ammennettavaa joka fiilikseen B)

Kurkkasin urpon profiilia ja samaa ikäluokkaa ollaan, itse olen nelikymppinen neljän lapsen äiti mutta tangokärpänen ei tunnu näille asteille eksyvän - eikä kyllä tarvikaan. Kun olis aikaa taas kuunnella enemmän HYVÄÄ musiikkia.

juu ei se tango ja valssi oikein istu mun päähän B) kyllä tuo raskas on vienyt jo kahdeksan vanhasta tään pellavapään :D itse aloitin soittelun joskus -84 ja ei ilman musiikkia pärjää :saint: se on hyvää vastapainoa arjelle ja irrottautumista näistä kotikuvioista B) no mennään näillä eväillä ja katsotaan et jos se tangokärpänen puree sit kun ei enää kapulat kädessä pysy :headwall:

Uusimmat

Yhteistyössä