Tietääkö joku Älvsbytaloista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unelma

Vieras
Olemme harkinneet kyseistä taloa ja kysyisinkin että onko kellään kokemuksia laadusta ja kuinka tytyväisiä olette olleet?
Onko vikoja ilmennyt ja ovatko hinnat ja aikataulut rakentamisessa pitäneet?

olemme asuneet viisi vuotta älvärissä,
olemme olleet todella tyytyväisiä koko systeemiin ja talotehtaaseen,
ei mitään vikoja ole ilmennyt.
Hinnat piti tietysti, kun on kerran pakettihinta ja aikataulut ainakin silloin jopa aikaistuivat, kun meidän piti päästä helmikuun lopussa tähän ja päästiin jo tammikuun lopussa =)
ei mitään pahaa sanottavaa!!

on vähän kokemuksia,koska rakentamme älväri,mutta me odottamme ensiksi rakennus lupa,se tulee joskus kahden viikon päästä jo,me maksettiin jotain 120000,koska valitsimme kaikist kallit materiaalit ja enemmän ikkunoita ja isompi parveke

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
on vähän kokemuksia,koska rakentamme älväri,mutta me odottamme ensiksi rakennus lupa,se tulee joskus kahden viikon päästä jo,me maksettiin jotain 120000,koska valitsimme kaikist kallit materiaalit ja ja enemmän ikkunoita ja isompi parveke

hei, sanotko vielä että mikä se oli se älvärin malli jonka perusteella teidän talo tehdään? kun kiinnostaa meitäki tuo sen takia juuri että se ei ole puolta miljoonaa euroa sen talon hinta. ja kuinka paljon teillä makso ylimäärästä ikkunat, isompi parveke ja ne kalliimmat materiaalit? eli puhuttiinko tonneista vai kymppitonneista?

kiitos etukäteen :flower:

Kiitoksia vastauksistanne! :)
Ainahan taloissa tai missä tahansa muissakin hankinnoissa vikoja voi olla, sehän on inhimillistä, mutta yleisesti ottaen olemme kuulleet näistä taloista hyvää ja tämä vain vahvistaa käsityksiämme. :)

Ainakin hinta vaikuttaa hyvältä avaimet käteen-vaihtoehtona verrattuna muihin!

Alkuperäinen kirjoittaja kaljuuna:
on vähän kokemuksia,koska rakentamme älväri,mutta me odottamme ensiksi rakennus lupa,se tulee joskus kahden viikon päästä jo,me maksettiin jotain 120000,koska valitsimme kaikist kallit materiaalit ja ja enemmän ikkunoita ja isompi parveke

hei, sanotko vielä että mikä se oli se älvärin malli jonka perusteella teidän talo tehdään? kun kiinnostaa meitäki tuo sen takia juuri että se ei ole puolta miljoonaa euroa sen talon hinta. ja kuinka paljon teillä makso ylimäärästä ikkunat, isompi parveke ja ne kalliimmat materiaalit? eli puhuttiinko tonneista vai kymppitonneista?

ylimäräinen ikkuna maksa muistakseni yli 1000 eu,mutta me valitsimme myös vähän parempi keittiö jos muistan oikein sitten tavalliset ovet ovat paremmat,en edes muista mun pitäis katsoa,voitko lähettä minulle yv sitten mä voin vastata hinnoista sinulle paremmin :hug:

ylimäräinen ikkuna maksa muistakseni yli 1000 eu,mutta me valitsimme myös vähän parempi keittiö jos muistan oikein sitten tavalliset ovet ovat paremmat,en edes muista mun pitäis katsoa,voitko lähettä minulle yv sitten mä voin vastata hinnoista sinulle paremmin :hug:

mulla ei oo nikkiä täällä joten en voi laittaa yyveetä. mutta tuo oli aika hyvä vastaus kuitenki.

tuleeko se "avaimet käteen" - periaatteella tuo teidän älväri vai joudutteko itse rakentamaan? ja paljonkohan se pystytys maksaa? meillä on suunnilleen tiedossa tontin hinta ja nyt tuo talopaketinki hinta mutta sen pystytyksen hinta nyt mietityttää... ettei sitte mee budjetista yli...

Netistä löytyy haulla kaikki tiedot ja toimitussisällöt hintoineen.
Yläkerta pitää itse sisustaa, mutta materiaalit tulee mukana.
Eli pystytys tuohon kyllä sisältyy pohjineen ja ihan kaikkine muine töineen.
Todella edullisia paketteja. :)

mulla ei oo nikkiä täällä joten en voi laittaa yyveetä. mutta tuo oli aika hyvä vastaus kuitenki.

tuleeko se "avaimet käteen" - periaatteella tuo teidän älväri vai joudutteko itse rakentamaan? ja paljonkohan se pystytys maksaa? meillä on suunnilleen tiedossa tontin hinta ja nyt tuo talopaketinki hinta mutta sen pystytyksen hinta nyt mietityttää... ettei sitte mee budjetista yli...

Eikös nuo Älvärin hinnat aina ole niitä muuttovalmiita hintoja? Eli teidän pitää raivata se tontti ja hoitaa sinne joku hiekkapohja, sit Älvärin tyypit tekee perustukset ja rakentaa talon valmiiksi viimeistä piirtoa myöten. Kato älvärin sivuilta se toimitussisältö tms, niin tiedät, mitä hintaan kuuluu ja mitä ei!

Älväri tulee aina pystytettynä ja siis avaimet käteen!! Eli te teette maanrakennushommat ja paalutuksen ja korroosiovalut ja he hoitaa loput =) Kannattaa vaikka mennä vähän sinne myyjän luo tutustumaan älvsbytaloihin tai lukea heidän nettisivujaan =)

Noi on varmaan halvimmat mahdolliset, ja se näkyy valitettavasti mysö materiaaleissa.
Varaava takka on mahdollista saada.
En uskalla kysesistä talomerkkiä suositella, siitä kun olen kuullut enemmän huonoa kun hyvää. Vaikka niin tietty on joka asian kanssa, eipä siinä.

juu, älvsby on tavallisen perheen tavallinen koti, ja sopii meidän perheelle ku nenä päähän :xmas: ei ole vielä saatu aikaiseksi laittaa laattaa ja parkettia, kun nääkin on ihan siistit, suunnitelmissa on kyllä =)

Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos älvärille:
Ja kun laittaa muutaman kymppitonnin lisää niin saa oikean kunnon talon.

muutama kymppitonni eli 60000 tai enemmän sit saat joku paska k-raudasta!Älvärissä on tosi hyvät rakennus materiaalit,ei tarvi uskoa kaikki mitä sanotaan,vain tutustukaa itse sen talon kanssa.Meijän älsbytalon pomo kenen kanssa me puhuttiin Älväristä,elää itse Älvärissä

Yhteistyössä