Tiesittekö, että miehen kalu on yhtä monta senttiä kuin pituusero naisystävään?

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Lapseni isä on 20 senttiä pitempi kun minä mutta enpä sanoisi että hänellä 20 senttinen muna olisi. Vaan siitä huolimatta oikein hyvä olikin.

Seuraavan miesystävän kanssa tuo voisi toimiakin, hän 175, minä 160 cm :)
 
No mut eikai otsikossa sanottu että yhtä pitkä kuin nainen on lyhyempi. Pituuserohan se on silloinkin jos nainen on pitempi. Eli mies 160, nainen 180, muna 20. Ei mitään miinusmunia...

Mulla ei tosin oo miesystävää niin en voi tähän keskusteluun osallistua kuin teoreettisella tasolla.
 
  • Tykkää
Reactions: HippuTAR
minä,
[QUOTE="a.p";26205760]Monenko sentin kalu teidän miehellänne on?[/QUOTE]

Peniksen koko saattaa paljastua kengännumerosta
Tutkimusryhmä tuli siihen tulokseen, että miehen kengännumerolla ja peniksen pituudella on todellakin tietty yhtäläisyys. Tutkijat saivat aikaiseksi jopa matemaattisen kaavan, jonka avulla saadaan laskettua peniksen ja jalan koon riippuvuussuhde. Kaava on: H=(L+5)/2. H tarkoittaa peniksen pituutta. L on jalan koko senttimetreinä. Tutkijoiden mukaan kaava pätee noin 90 prosentilla miehistä

kreikkalaisen tutkimuksen mukaan kengännumero, nenän koko, miehen paino ja pituus, käden koko ja kehon painoindeksi eivät kerro mitään miehen peniksen koosta. Peniksen koon voi kuitenkin päätellä eräästä kohdasta. Kyseisessä tutkimuksessa nimittäin havaittiin, että miehen etusormen pituus korreloi erittäin hyvin peniksen pituuden kanssa. Eli mitä pidempi etusormi, sitä suurempi penis miehellä on.
 

Yhteistyössä