vieras
kunnes kohtaatte hoitajan? Eli jos hoitajia ei ole vastassa aamulla, lasta ei saisi periaatteessa jättää yksin vaan huolehtia että hoitaja näkee lapsen
mulla ainkaan ollut aikaa jäädä odottamaan etä tuli keittiöstä. varsinkin kun bussi in oli kiire, seuraava bussi meni sitten 2 tunnin päästä ja matkaa kouluun oli 18km.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kunnes kohtaatte hoitajan? Eli jos hoitajia ei ole vastassa aamulla, lasta ei saisi periaatteessa jättää yksin vaan huolehtia että hoitaja näkee lapsen
Tiedän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kunnes kohtaatte hoitajan? Eli jos hoitajia ei ole vastassa aamulla, lasta ei saisi periaatteessa jättää yksin vaan huolehtia että hoitaja näkee lapsen
Itse menen aina vastaan, tai joku meistä hoitajista; että en ymmärrä paikkoja missä hoitsut näkymättömissäAlkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:mulla ainkaan ollut aikaa jäädä odottamaan etä tuli keittiöstä. varsinkin kun bussi in oli kiire, seuraava bussi meni sitten 2 tunnin päästä ja matkaa kouluun oli 18km.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kunnes kohtaatte hoitajan? Eli jos hoitajia ei ole vastassa aamulla, lasta ei saisi periaatteessa jättää yksin vaan huolehtia että hoitaja näkee lapsen
Ehkei ollu, mut sitten se ois ollu sun vastuulla jos ois sattunu jotain lapselle kun hoitaja ei tienny hänen vielä saapuneen.Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:mulla ainkaan ollut aikaa jäädä odottamaan etä tuli keittiöstä. varsinkin kun bussi in oli kiire, seuraava bussi meni sitten 2 tunnin päästä ja matkaa kouluun oli 18km.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kunnes kohtaatte hoitajan? Eli jos hoitajia ei ole vastassa aamulla, lasta ei saisi periaatteessa jättää yksin vaan huolehtia että hoitaja näkee lapsen
Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja a:Tottakai. Eikä kyllä tulisi muutenkaan mielee jättää lapsia hoitoon niin etten näe hoitajaa.
tiesi se, huudettiin ovelta huomenta ja hoitaja vastasi, mutta ei ehtinyt paikalleAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ehkei ollu, mut sitten se ois ollu sun vastuulla jos ois sattunu jotain lapselle kun hoitaja ei tienny hänen vielä saapuneen.Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:mulla ainkaan ollut aikaa jäädä odottamaan etä tuli keittiöstä. varsinkin kun bussi in oli kiire, seuraava bussi meni sitten 2 tunnin päästä ja matkaa kouluun oli 18km.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kunnes kohtaatte hoitajan? Eli jos hoitajia ei ole vastassa aamulla, lasta ei saisi periaatteessa jättää yksin vaan huolehtia että hoitaja näkee lapsen
No aika holtitonta menoa äidiltäAlkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:tiesi se, huudettiin ovelta huomenta ja hoitaja vastasi, mutta ei ehtinyt paikalleAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ehkei ollu, mut sitten se ois ollu sun vastuulla jos ois sattunu jotain lapselle kun hoitaja ei tienny hänen vielä saapuneen.Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:mulla ainkaan ollut aikaa jäädä odottamaan etä tuli keittiöstä. varsinkin kun bussi in oli kiire, seuraava bussi meni sitten 2 tunnin päästä ja matkaa kouluun oli 18km.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kunnes kohtaatte hoitajan? Eli jos hoitajia ei ole vastassa aamulla, lasta ei saisi periaatteessa jättää yksin vaan huolehtia että hoitaja näkee lapsen
Mutta valitettavasti näitäkin onAlkuperäinen kirjoittaja pitahaya:Mun lapsi menee vasta syksyllä päiväkotiin ekaa kertaa.
Aika hurjalta kuulostaa että jättäisi lapsen sinne ilman että hoitaja lasta näkisi. :O
toisia ei paljo kiinnosta....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No aika holtitonta menoa äidiltäAlkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:tiesi se, huudettiin ovelta huomenta ja hoitaja vastasi, mutta ei ehtinyt paikalle
Niimpä.Sama pelaa toisinpäin,hoitajan on aina tiedettävä koska lapsi lähtee. Mut ei oo viel kyllä tullu vastaan vanhempaa joka ei ehtisi tuoda lasta aamulla ja tulla kertomaan että hakee pois.Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:Mun lapsi menee vasta syksyllä päiväkotiin ekaa kertaa.
Aika hurjalta kuulostaa että jättäisi lapsen sinne ilman että hoitaja lasta näkisi. :O
Näitä paikkoja on yllättävän paljon missä ei olla vastassa. Mistä tiedät ennen hoitoa että ollaanko vastassa vai ei?Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:No enhän mä nyt lasta sinne yksinään jättäisi Tietysti mä jätän hänet hoitajan seuraan. Enkä kyllä hoitoon veisi sellaiseen paikkaan, jossa hoitajia ei ole edes näkyvissä. Miten ne voi silloin lapsia valvoa ja hoitaa?
Viejän on varattava aikaa siihen, että tapaa hoitajan! Ethän hakiessakaan voi vain ottaa lasta ja lähteä!Alkuperäinen kirjoittaja ?:Näitä paikkoja on yllättävän paljon missä ei olla vastassa. Mistä tiedät ennen hoitoa että ollaanko vastassa vai ei?Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:No enhän mä nyt lasta sinne yksinään jättäisi Tietysti mä jätän hänet hoitajan seuraan. Enkä kyllä hoitoon veisi sellaiseen paikkaan, jossa hoitajia ei ole edes näkyvissä. Miten ne voi silloin lapsia valvoa ja hoitaa?
Vaikka et voi, luuletko että kukaan ei niin tee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viejän on varattava aikaa siihen, että tapaa hoitajan! Ethän hakiessakaan voi vain ottaa lasta ja lähteä!Alkuperäinen kirjoittaja ?:Näitä paikkoja on yllättävän paljon missä ei olla vastassa. Mistä tiedät ennen hoitoa että ollaanko vastassa vai ei?Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:No enhän mä nyt lasta sinne yksinään jättäisi Tietysti mä jätän hänet hoitajan seuraan. Enkä kyllä hoitoon veisi sellaiseen paikkaan, jossa hoitajia ei ole edes näkyvissä. Miten ne voi silloin lapsia valvoa ja hoitaa?
Näimpä!Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja a:Tottakai. Eikä kyllä tulisi muutenkaan mielee jättää lapsia hoitoon niin etten näe hoitajaa.
Aina siellä kyllä jonkun hoitajan tulee olla vastassa...?Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:mulla ainkaan ollut aikaa jäädä odottamaan etä tuli keittiöstä. varsinkin kun bussi in oli kiire, seuraava bussi meni sitten 2 tunnin päästä ja matkaa kouluun oli 18km.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kunnes kohtaatte hoitajan? Eli jos hoitajia ei ole vastassa aamulla, lasta ei saisi periaatteessa jättää yksin vaan huolehtia että hoitaja näkee lapsen
Ai hakeeko joku muksun tarhasta eikä sano hoitajille mitään? Nehän säikähtää et mihin on kadonnu lapsi...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaikka et voi, luuletko että kukaan ei niin tee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viejän on varattava aikaa siihen, että tapaa hoitajan! Ethän hakiessakaan voi vain ottaa lasta ja lähteä!Alkuperäinen kirjoittaja ?:Näitä paikkoja on yllättävän paljon missä ei olla vastassa. Mistä tiedät ennen hoitoa että ollaanko vastassa vai ei?Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:No enhän mä nyt lasta sinne yksinään jättäisi Tietysti mä jätän hänet hoitajan seuraan. Enkä kyllä hoitoon veisi sellaiseen paikkaan, jossa hoitajia ei ole edes näkyvissä. Miten ne voi silloin lapsia valvoa ja hoitaa?