"Tiesittekö" ennen testausta olevanne raskaan?

  • Viestiketjun aloittaja tiikeri
  • Ensimmäinen viesti
tiikeri
Oliko siis joitain erilaisia tuntemuksia, outoa käytöstä tmv.
Mulla on nyt aika varma olo etttä odotan. Rinnat tulleet uudelleen araksi, vaikka monta kuukautta jo imettänyt, mieliala heittelee, masussa nipistelee, närästelee ja olokin aamuisin huono. Menkkojen pitäs alakaa viikon sisällä ja olen aika varma etteivät ala. Saa nähä pitääkö tuntemukset paikkansa. Mulla on kyllä niin raskaanaoleva olo ettei koskaan...
 
No, esim kuopusta odottaessa tajusin vaan yks kaks et oon taas raskaana. Olin käyttämässä vähän vanhempaa lasta neuvolassa ja siinä tuli puhe imetyksestä ja menkkojen alkamisesta. Yks kaks vaan tajusin et oon raskaana...

Ja kyllä mä oon tainut aina jollain tasolla tietää et olen raskaana ennen testin tekoa.
 
viekku
kolmannella kerralla tiesin, kun menkkamainen olo alkoi pari kolme päivää liian aikaisin. edellisen imetyksen päätyttyä kierto oli hyvin täsmällisesti 28 vrk ja menkkatuntemukset alkoivat normaalisti vasta pari tuntia ennen menkkoja.
 
Tiesin, tai aavistin molemmilla kerroilla ennen kun menkat oli myöhässä. Mitään oireita ei siinä vaiheessa vielä ollu. Tokan kanssa tarkistin jo viikkoa ennen kun menkkojen olis pitäny alkaa et koska laskettu aika tulee olemaan.
Tokasta pääsin testaamaan vasta rv 11, mut sitä ennen oli jo niin selvät oireet että olin jo ekan neuvolaajankin varannut viikkoja etukäteen samalle viikolle.
 
vieras
"Tiesin" kaikki kahdeksan raskautta ennen testin todistamista, ja lisäksi olen "tiennyt" varmaksi että olen raskaana ainakin kymmenesti - mutta en sitten ollutkaan niillä kerroilla.
 
tissipapu
En tiennyt. Yllätyin molemmista kerroista plussasta ihan vilpittömästi, vaikka eivät mitenkään vahingossa alkunsa saaneita olleetkaan. Etovuus tuli sitten n. rv 7-8.
 
Tämä äippä oli jo lääkäriin soittanut ja ajan varannut kun ei menkkoja vaan kuulu moneen kuukauteen :LOL: :ashamed:

No, olin kyllä negatiiivisen testin tehnyt. Onneksi tuli sitten tunne, että pitäisi vielä yksi testi tehdä ennen kuin sinne lääkäriin menen. Peruin sitten sen ajan.
 

Yhteistyössä