V
"vieras"
Vieras
Olen hieman järkyttynyt, eräs tuttavani alkoi heittää jotain ihmeen "neekeri-läppää" ja kaksi muuta kaveriani lähti innolla mukaan, haukuttiin karvakädet ja rättipäät, homot ja kaikki neekerit.
Mulla jäi ihan suu auki ihmetyksestä, en aidosti uskonut että joku muuten perusfiksu ihminen voi ajatella noin saati laukoa suustaan moisia typeryyksiä ja vielä kolme ihmistä.
En osannut sanoa järkytykseltä muuta kuin että koska me ollaan takaisin 40-luvulla taannuttu, mä luulin että se oli vain vitsi mutta juttu se vain jatkui ja jatkui...
Mitä hittoa, ei kyllä huvittaisi olla kaveri tuollaisen ihmisen kanssa.
Oletteko te kuulleet että joku puhuu avoimen rasistisesti julkisella paikalla, työpaikalla, kaupassa, missä vaan?
Vai elänkö mä vain jossain uskomattomassa junttilassa?
Mulla jäi ihan suu auki ihmetyksestä, en aidosti uskonut että joku muuten perusfiksu ihminen voi ajatella noin saati laukoa suustaan moisia typeryyksiä ja vielä kolme ihmistä.
En osannut sanoa järkytykseltä muuta kuin että koska me ollaan takaisin 40-luvulla taannuttu, mä luulin että se oli vain vitsi mutta juttu se vain jatkui ja jatkui...
Mitä hittoa, ei kyllä huvittaisi olla kaveri tuollaisen ihmisen kanssa.
Oletteko te kuulleet että joku puhuu avoimen rasistisesti julkisella paikalla, työpaikalla, kaupassa, missä vaan?
Vai elänkö mä vain jossain uskomattomassa junttilassa?