?
=)
Vieras
Jes! Olemme pelastuneet!!!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Juu, ja äiskä ja iskä ei voi olla naimisissa keskenään jos niitten etunimet alkaa eri kirjaimella. Huijaavat siis. :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jes! Olemme pelastuneet!!!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Juu, ja äiskä ja iskä ei voi olla naimisissa keskenään jos niitten etunimet alkaa eri kirjaimella. Huijaavat siis. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No annapas esim. linkki,
jotain tieteellistä artikkelia kaipaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No annapas esim. linkki,
jotain tieteellistä artikkelia kaipaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pöhh:Sukulaisuusko määritellään nykyään siten, että onko mitään yhteistä keskenään??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Vtu mä olen siis ainoa lapsi?! Vielä minuutti sitten minulla tosin oli kaksi veljeä ja yksi sisko.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Voi apua =)
Mulla on pikkuveljeen 12 vuoden ikäero ja pikkusiskoon 18 vuoden.
Ollaan todella läheisissä väleissä.
Ei, te ette ole sukua keskenänne.
Tämän suuren viisauden minulle kertoi äiti, joiden lasten ikäero on 10 kk.
Tästä muuten ajatukseni harhautui,kun suomen lain mukaan,jos on siskopuolia,niin isän puolen siskopuolet on niitä laillisia,mutta äidinpuolen eivät ole mitään sukua......vai onko tämä laki muuttunut sitten -90-luvun,en ole perehtynyt...??
Tästä muuten ajatukseni harhautui,kun suomen lain mukaan,jos on siskopuolia,niin isän puolen siskopuolet on niitä laillisia,mutta äidinpuolen eivät ole mitään sukua......vai onko tämä laki muuttunut sitten -90-luvun,en ole perehtynyt...??
No ei kai tuo laki ole ollut voimassa enää viime vuosisadallakaan? Entisen anopin mukaan tämä on kuitenkin täyttä totta, eli esikoisen veli isän puolelta on hänen täysi veljensä, kun taas siskot minun puolelta ovat nippanappa sisaruksia lainkaan. Minulla luonnollisestikin on asiasta oma mielipiteeni.