Tiesitkö että yksi ja sama henkilö on monen nikin takana täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä voidaan ratkaista siten että kaikille palstan rekisteröidyille annetaan päivystysvuoro. Vähintään 5 minuutin välein on laitettava viestiä omalla päivystysvuorollaan. Jos kyseessä on yksi ja sama henkilö, kuolee hän ennenpitkää unenpuutteeseen. Tai sitten nämä voisivat tehdä ryhmävideopalaverin jossa jokainen näyttää kuinka on kirjautuneena omalla profiilillaan.

Tämä voidaan ratkaista siten että kaikille palstan rekisteröidyille annetaan päivystysvuoro. Vähintään 5 minuutin välein on laitettava viestiä omalla päivystysvuorollaan. Jos kyseessä on yksi ja sama henkilö, kuolee hän ennenpitkää unenpuutteeseen. Tai sitten nämä voisivat tehdä ryhmävideopalaverin jossa jokainen näyttää kuinka on kirjautuneena omalla profiilillaan.
Ei mustien tartte hyppiä palstan kaikkien ei-niin-järkevien harmaiden pillin tahdissa.

Mulle riittää että itse tiedän toimineeni rehellisesti. Tietääkseni tällä palstalla ei ole samanaikaisesti 2 nikillä ollu kuin se joku Blue 10 vuotta sitten.

Jos joku huijaisikin, niin omapahan häpeänsä. Ei se ole sen häpeä, joka luottaa.

Ei mustien tartte hyppiä palstan kaikkien ei-niin-järkevien harmaiden pillin tahdissa.

Mulle riittää että itse tiedän toimineeni rehellisesti. Tietääkseni tällä palstalla ei ole samanaikaisesti 2 nikillä ollu kuin se joku Blue 10 vuotta sitten.

Jos joku huijaisikin, niin omapahan häpeänsä. Ei se ole sen häpeä, joka luottaa.

Tottakai tarttee. Kuinka vieraantunut todellisuudesta sinä oikein olet?

Tämäkin jatkuvasti paljastaa sinut, kun puolustaudutte sanomalla jotain, mikä ei millään tavalla todista yhtään mitään. Sinä et tiedä kuinka monta nikkiä kenelläkin on, tiedät vain omat nikkisi. Sinä varmasti tiedät että IP osoitteen saa muutettua ja että yhdellä ihmisellä voi kotonaankin olla useampia IP osoitteita. Olet varmasti kuullut myös joskus kissakala-ilmiöstä. Ja kenties siitä että netissä ihmisiin ei voi luottaa. Ei sillä että muutenkaan aina voisi, mutta jos minä kerron olevani pastori niin ei sinun sitä kannata sokeasti uskoa.

• Haha
Reactions: Echo ja Boobis
Voi kun tuon eukon haarojen välissä olis torpedo tai ydinohjus, matkalla takas Pekingiin...*lausuu hiljaa kuiskaten toiveen*
Tokassa vaiheessa siihen paikkaan sopisi parhaiten Latte torpedoineen 😍

Tsaina on TOP, ja sauna-asussa tietty 💓💓💓

• Tykkää
  • Haha
Reactions: m1es ja Lispetti
Mulla on oikeasti ainakin neljä nimimerkkiä niin että muistan niiden tunnukset.

Mutta en kirjoita, erikseen siitä mainitsematta, samaan ketjuun kahdella eri nimimerkillä koska vanhaan aikaan siitä sai bannit ja sitä en toki halua.

• Tykkää
Reactions: Echo
Tokassa vaiheessa siihen paikkaan sopisi parhaiten Latte torpedoineen

Tsaina on TOP, ja sauna-asussa tietty
Ihme haaveita ja tulevaisuudensuunnitelmia. :unsure: Kai sää ymmärrät että se ydinohjus myös usein räjähtää kun hipaisee jo maanpintaa? Se on niinku sen tarkoitus.

Ai kauhia, mä jo nään silmissäni 4 ekaa Maan asukasta no-return -reissussa Marsissa...25 vuoden päästä raketista löytyy 2 sydänkohtauksen saanutta miesmuumiota (m1es ja Latte) ja 2 loppuun asti ajettua tsainamuijaa jotka ei ehtiny ähinässä ees syödä käpyvarastojaan...raketti meinas jo hievahtaa tärinän takia kerran kulkuradaltaan...:o

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Latimeria
Ihme haaveita ja tulevaisuudensuunnitelmia. Kai sää ymmärrät että se ydinohjus myös usein räjähtää kun hipaisee jo maanpintaa? Se on niinku sen tarkoitus.
No Latte kirjoitti vertauskuvallisesti vaan 😏

Laten aina mukana oleva torpedokin tavallaan kyllä ”räjähtää” tsainahoitsun ratsastellessa, muttei se onneksi koskaan hajoa 😁

Ja se itsevirittyy aina vaan uudestaan ja uudestaan 😇 😂😂😂

• Haha
  • Vau!
Reactions: m1es ja Echo

Yhteistyössä