P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:laskin et ois -650e![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:laskin et ois -650e![]()
Se on kiva raha jouluks.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:taitaapi olla jumissa se
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:elikkäs tulee mätkyjä jos siinä viivan alapuolella lukee loppuvuoden verojen tarve x euroa?
Alkuperäinen kirjoittaja hei ei ei:eipä noi laskurit paikkaansa pidä. jos soitat vaikka verotoimistoon ja ilmoitat tulot ja heidän pitää laskea oikea veroprosentti niin johan menee ihan metsään... ja mätkyjä tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Postissa tuli parisen viikkoa sitten ne uudet verokortit, niin minkäs vuoden tietoja ne oli siinä toisella sivulla? Siis siinä on kaikki ennakonpidätyksen alaiset ansiotulot, vähennykset, kunnallisverotukset, pääomatulot ym. Onko ne vuoden 2007 tietoja? Ja voisiko siitä käyttää hyväkseen niitä lukuja, jos haluaisi laskea tuota mahdollista palautusta/mätkyä?
Itse en ole saanut vielä kaikkia tarvittavia lukuja ja jos alan laskemaan sinnepäin lukuja, niin metsäänhän ne sitten menee...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja no:Postissa tuli parisen viikkoa sitten ne uudet verokortit, niin minkäs vuoden tietoja ne oli siinä toisella sivulla? Siis siinä on kaikki ennakonpidätyksen alaiset ansiotulot, vähennykset, kunnallisverotukset, pääomatulot ym. Onko ne vuoden 2007 tietoja? Ja voisiko siitä käyttää hyväkseen niitä lukuja, jos haluaisi laskea tuota mahdollista palautusta/mätkyä?
Itse en ole saanut vielä kaikkia tarvittavia lukuja ja jos alan laskemaan sinnepäin lukuja, niin metsäänhän ne sitten menee...
No ei ole oikeita tietoja. ne ovat arvioita, jotka perustuu aiempiin vuosiin. Verottajalla ei ole vielä kaikkia lopullisia tietoja siinä vaiheessa kun verokortit painetaan. Eli sulla pitää olla esim vuoden 2007 viimeinen tilinauha jos haluat sitä laskuria käyttää
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja no:Postissa tuli parisen viikkoa sitten ne uudet verokortit, niin minkäs vuoden tietoja ne oli siinä toisella sivulla? Siis siinä on kaikki ennakonpidätyksen alaiset ansiotulot, vähennykset, kunnallisverotukset, pääomatulot ym. Onko ne vuoden 2007 tietoja? Ja voisiko siitä käyttää hyväkseen niitä lukuja, jos haluaisi laskea tuota mahdollista palautusta/mätkyä?
No ei ole oikeita tietoja. ne ovat arvioita, jotka perustuu aiempiin vuosiin. Verottajalla ei ole vielä kaikkia lopullisia tietoja siinä vaiheessa kun verokortit painetaan. Eli sulla pitää olla esim vuoden 2007 viimeinen tilinauha jos haluat sitä laskuria käyttää
Kiitos tiedosta. Mulla on kyllä vuoden 2007 viimeinen tilinauha, mutta olen ollut sitten äitiyslomallakin viime vuonna :-/ Kelan lappuja ei ole vielä tullut, voisinko käyttää sitä äitiys- ja vanhempainrahapäätöslappua? Siihenhän on merkattu tarkat tiedot, mitä olen saanut Kelalta.
Mitäs jos käyttää noita lainantietoja, mitä on tuossa verokorttipaperissa? Meneekö ne ihan persiillleen? Oma eläketiedot saan netistä katsottua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja no:Postissa tuli parisen viikkoa sitten ne uudet verokortit, niin minkäs vuoden tietoja ne oli siinä toisella sivulla? Siis siinä on kaikki ennakonpidätyksen alaiset ansiotulot, vähennykset, kunnallisverotukset, pääomatulot ym. Onko ne vuoden 2007 tietoja? Ja voisiko siitä käyttää hyväkseen niitä lukuja, jos haluaisi laskea tuota mahdollista palautusta/mätkyä?
Kiitos tiedosta. Mulla on kyllä vuoden 2007 viimeinen tilinauha, mutta olen ollut sitten äitiyslomallakin viime vuonna :-/ Kelan lappuja ei ole vielä tullut, voisinko käyttää sitä äitiys- ja vanhempainrahapäätöslappua? Siihenhän on merkattu tarkat tiedot, mitä olen saanut Kelalta.
Mitäs jos käyttää noita lainantietoja, mitä on tuossa verokorttipaperissa? Meneekö ne ihan persiillleen? Oma eläketiedot saan netistä katsottua.
Mut mitä Kela on pidättänyt, tiedätkö sen? Sitäkin kysytään siinä laskelmassa. Ja korkotiedot pitäisi olla pankista kysytyt, että menee oikein. Ei ne ole siinä verokorttipaperissa oikein. Se on vain ARVIO, joka perustuu edellisiin vuosiin, ja jos sitä käytät, voi mennä laskelma ihan metsään, koska arvio ei ole sama asia kuin todelliset summat mitä olet maksanut 2007.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja häh:kuinka ne menikään et ensiasunnon omistajana ja molemmilla velka puoliks niin oliko niin et puolitetaan verotukseen vai saako sen itse päättää kummalle ne merkitään? mä en yhtään muista miten nuo piti laittaa..
Puoliksi menee jos asuntolaina on molempien nimissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja hei ei ei:eipä noi laskurit paikkaansa pidä. jos soitat vaikka verotoimistoon ja ilmoitat tulot ja heidän pitää laskea oikea veroprosentti niin johan menee ihan metsään... ja mätkyjä tulee.
Niin no varmasti olisin saanu mätkyjä kun laskivat mulle vuonna 2006 että veroprosentti olis 3½ ja ite sanoin että nostakaa 21% ja sain takas reilu 670e.
Nyt soitin tälle vuodelle niin olis tullu tuo sama 3½ ja nostin sen 19%