Tienkäyttäjien parhaaksi

• Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
Herra Majuri
Ajokortin saamisedellytyksiä olisi tiukennettava siten, että naisten ajotuntimäärä olisi vähintään tuplattava autokouluissa.

Seuraavan linkin uutinenkin on osoitus siitä, että naiset ei hallitse autoa

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/06/1140759

mamelo
Ja ennekaikkea miesten jotka ajavat mersulla. En ymmärrä miksi ne KÖRÖTTELEVÄT sillä
autollaan ? Eikö siinä ole kaasupoljin kunnossa , joku tyyppivika.

Minä naisena saan aina ohitella mersuja , ja AINA mies ratissa !!! Ärsyttää .......

Ja mulla on MADZA.

autoilija
Miksiköhän aika monet niin naiset kuin miehetkin ajavat alinopeutta ? Eli jos on 80 km/h kyltti , niin ajetaan 75 km/h , ja varsinkin kun nähdään että takana 10 autoa niin ei varmasti mennä tiensivuun / bussipysäkille , antaakseen tietä ?

major
Antakaa ukot niitten naisten ajaa enemmän niin taito karttuu. Kun se melkein niin menee että mies on ratissa jos "perheellä" liikutaan.

Itse oon aina ajanut paljon, enkä pidä itseäni huonona kuskina. Ja pakko myöntää että joskus kanssa sisaret ärsyttää, mutta yhtälailla vanhemmat mieshenkilöt, nuoret juipit teini-corollillaan ja ah aina niin ihanat Bemarikuskit.

Suomen väki pitäs laittaa tonne Keski-Euroopan baanoille ajeleen, siel käy hullusti jos köröttekee alinopeutta. Samoin jos ei anna tilaa toiselle. Muutenkin siellä tuo liikenne määrä on niin älyttömän paljon suurempi kuin meillä Suomessa, että ei me oikeastaan ruuhkista voida ees puhua...Kaikki vaan sujuu paljon jouheammin, pakko, on annettava tilaa, jokaisen. JA ohituskaista on todellakin ohittavia/nopeammin ajavia varten.

Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja ajatus:
Herra Majurilla taitaa olla MERSU , persuksen alla ja vielä ajelee hiljaa , päästämättä nopeammin ajavia ohi.

Hyi hyi Herra Majuri !!!!
Minulla ei ole euroopassa valmistettua ajoneuvoa, eikä ikinä tule olemaankaan

Vain Japanissa osataan tehdä autoja

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamelo:
Ja ennekaikkea miesten jotka ajavat mersulla. En ymmärrä miksi ne KÖRÖTTELEVÄT sillä
autollaan ? Eikö siinä ole kaasupoljin kunnossa , joku tyyppivika.

Minä naisena saan aina ohitella mersuja , ja AINA mies ratissa !!! Ärsyttää .......

Ja mulla on MADZA.
Varmaan tosi hieno :xmas:

vieras
Silleen ikävä uutinen, että monesti nuo "ajautui vastaantulevan rekan eteen" -uutiset on itsemurhia. Ei nyt tämä välttämättä kun oli kyydissäkin porukkaa, mutta kun on yksinäinen kuski, joka vähän ajautuu niin itsemurha monesti... Paskamaista pelkuruutta tappaa itsensä toisen kustannuksella (joo, ei nyt liity varsinaisesti asiaan, mutta tulipahan mieleen ja rupes sapettamaan).

Yhteistyössä