TIENESTIT

-Mitä kukakin tienaa ja millä koulutuksella että tittelillä?
Liitetään mukaan ikä ja asuuko isoissa kaupungeissa!

Itse olen yo-merkonomi, tällä hetkellä myymälä päällikkönä, ja
iältäni 27. Asun Helsingissä. Tulot n 2500e/kk, ja työtä aina täysi 37 tuntia..

Liikunnanohjaaja (AMK) koulutus, ja teen sen alan töitä tuntityöläisenä. Samalla opiskelen luokanopettajaksi. Tienestinä opintorahat ja 500-800?/kk kuukaudesta riippuen. Ikää 25 ja yksi lapsi ikää 1 vuosi.

Ennen äitiyslomaani työskentelin palkkakirjanpitäjänä. Tulot vajaa 1700?/kk ja koulutukseltani olen ylioppilas. Kauppis on vielä(kin) kesken. Parikymmentä ov:a puuttuu...

Niin joo... ikä 23.v ja espoosta<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 11:13 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 16:18 höpö kirjoitti:
lähihoitaja, töissä yksityisellä, tulo 2100-2400 kuukaudessa. Ikä 28, satakunta.
Huh huh! Ja vielä valitetaan lähihoitajien palkoista :eek:
Tuo kertro olevansa töissä yksityisellä...

Itse työskentelen pk-seudulla sairaanhoitajana ja peruspalkka on 1985 + vuorolisät (eli2viikonloppua töitä, ja paljon iltavuoroa yms)päälle.
Toki pidempi koulutus ja kaupungilla töissä ni ei hirveesti hurrata...

huhtikuussa kotihoidontuelle,rahaa saan huimat 295e pyöreesti!en muista tarkkaa mut pikkusen alle sen summan.ja sit 2xlapsilisät.niin ja sit tosta 295 menee vielä 20% VEROA!
sille summalle pitäs saada kyllä korotus!työttömätkin saa paljon enemmän!

Tarjoilija, koulutuksena on pelkkä peruskoulu (töitä tehnyt 16v asti enemmän ja vähemmän kahviloissa ja ravintoloissa). Käteen jää n. 1300-2000?, riippuen paljon norm./ ilta/yö/sunnuntaitunteja (90h/3vko). Ikää 29 ja asun Kymenlaaksossa, pienellä paikkakunnalla. Lapsia on kolme ja mieskin löytyy.<br><br>

vantaalta 27v. ennen äitiyslomaa ja hoitovapaata kaupassa myyjänä. palkka n.1300kk. nyt hoitovapaalla jää käteen pikkusen reilu 400e + lapsilisä. =) toinen vauva kasvaa masussa ja näin ollen tulot suunnilleen tuplaantuvat kun äitiysloma taas alkaa :)

Yhteistyössä