Tienaan 3100 euroa ilman koulutusta

"Jahas"
Hei ap, ei ole kohteliasta aloittaa ketjua ja pyytää esittämään kysymyksiä ja sitten tuolla tavoin häipyä - tuollainen ei ole netiketin mukaista :(

Tuu takaisin nyt, kyl me uskotaan, ettet sä oo provo.
 
[QUOTE="Keiju";26850219]Selvä. Millainen sun päivähinta on? Jos kuvaat muotia niin mitä sillä tarkoitat?[/QUOTE]

Muotikuvauksen hinta on riippuvainen paikasta ja tapaus kohtainen. Joskus kuvaan kotona jolloin hinta on alkaen 100€, muotikuvat valoineen on sitten tapauskohtaisia riippuen useasta asiasta.

Muotikuvalla tarkoitan sitä että kuvaan lehteen. Olen kuvannut suomessa useaan lehteen sekä englantiin.

Perinteiset kuvaukset on jäänyt hääkuvauksen varjoon kesällä, nyt syksyllä kuvaan lähinnä lehtiin ja amatöörejä.
 
"Keiju"
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26850799:
Muotikuvauksen hinta on riippuvainen paikasta ja tapaus kohtainen. Joskus kuvaan kotona jolloin hinta on alkaen 100€, muotikuvat valoineen on sitten tapauskohtaisia riippuen useasta asiasta.

Muotikuvalla tarkoitan sitä että kuvaan lehteen. Olen kuvannut suomessa useaan lehteen sekä englantiin.
Ok. Kuka stailaa ja meikkaa muotikuvat, jotka sä kuvaat? Puhuit tuolla toisessa ketjussa meikistä, osa sun huomioista oli oikeasti ihan ookoo, joten siis itsekö teet meikit ja hiuksetkinko?
 
"Keiju"
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26850799:
Muotikuvauksen hinta on riippuvainen paikasta ja tapaus kohtainen. Joskus kuvaan kotona jolloin hinta on alkaen 100€, muotikuvat valoineen on sitten tapauskohtaisia riippuen useasta asiasta.

Muotikuvalla tarkoitan sitä että kuvaan lehteen. Olen kuvannut suomessa useaan lehteen sekä englantiin.

Perinteiset kuvaukset on jäänyt hääkuvauksen varjoon kesällä, nyt syksyllä kuvaan lähinnä lehtiin ja amatöörejä.
Mitä tarkoitat tolla amatöörien kuvaamisella? Siis kuvaat mallikuvia tavisihmisille, jotka tahtoisi kuvausmallin töitä vai mitä?

Mä kyselen kun kerta olet tällaisen ketjun aloittanut :)
 
[QUOTE="Keiju";26850838]Ok. Kuka stailaa ja meikkaa muotikuvat, jotka sä kuvaat? Puhuit tuolla toisessa ketjussa meikistä, osa sun huomioista oli oikeasti ihan ookoo, joten siis itsekö teet meikit ja hiuksetkinko?[/QUOTE]

En mä ite meikkaa, mulla on vaan näkemys. Osin stailaan mutta varsinkin amatöörikuvissa se on isoin rajoittava tekijä - asiakas haluaa jotain ja sitä se saa!
 
[QUOTE="Keiju";26850852]Mitä tarkoitat tolla amatöörien kuvaamisella? Siis kuvaat mallikuvia tavisihmisille, jotka tahtoisi kuvausmallin töitä vai mitä?

Mä kyselen kun kerta olet tällaisen ketjun aloittanut :)[/QUOTE]

Joku tyhmä pissis maksaa että kuvaan sitä.
 
"Keiju"
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26850957:
En mä ite meikkaa, mulla on vaan näkemys. Osin stailaan mutta varsinkin amatöörikuvissa se on isoin rajoittava tekijä - asiakas haluaa jotain ja sitä se saa!
Kuvaat siis kotonasi satasella testikuvat kenelle tahansa? Ja päästät käsistäsi eteenpäin kuvia, joista itse et pidä... Mä en uskaltaisi tehdä noin, jos tahtoisin, että ammatista tulee pysyvä. Kyllä ne tyhmät pissiksetkin kertoo eteenpäin kuka kuvat on ottanut, kai tän tajuut.
 

Yhteistyössä