Tiedustelu:Itse tehdyt kortit??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kitty

Vieras
Elikkäs olen innostunut tekemään kortteja itse...
Mielestäni ovat erittäin nättejä ja nyt niitä alkaa olla tuolla varastossa paljon :(
Elikkäs missä niitä voisi myydä?? Ostaako niitä edes kukaan vai onko kaupan kortit parempia???

pistä huuto.nettiin myyntiin ne. mie en ostais ku ite teen kanssa kaikki kortit. ellei sitte oo toteutettu semmosella tekniikalla mikä ei iteltä luonnistu :whistle:

mutta kyllä niitä varmaan ostetaan. onhan ne käsintehdyt aina uniikkeja, toisin kun kaupan kortit. mie suosin käsintehtyjä mieluummin ja jos en ite tekis niin sitte ostasin itetehtyjä. olikohan tarpeeksi sekavasti taas selitetty :D

Alkuperäinen kirjoittaja Liplatus:
Minusta käsintehdyt usein parempia kuin kaupan :) Olen muutaman myynyt huutonetissä ja kivasti ovat menneet kaupaksi. Muistaakseni laitoin osastolle Askarteluvälineet tai jokin vastaava.

Mulla on edelleen tallessa yksi kortti, jonka sulta oon ostanut :) En muista, miksen sitä aikoinani käyttänyt ja kenelle ostin, mutta nyt odottelen, josko kaverini saisi maaliskuussa tytön niin hänelle voisin sen antaa :D Tosi nätti kortti on :flower:

Yhteistyössä