Tiedossa km? Haaleita plussia

Olen siis raskaana rv 4+3 tiedän on hyvin alussa mutta en saa viivoja tummentuun hyvin haaleita . no eilinen testi oli vähän tummempi kuin edelliset 3 (joukos myös negatiivinen kast testauksesta). Hcg oli labrassa 35miu/l mikä normaali viikkoihin nähden vaikkakin ei korkeimast päästä. Maanantaina uudet kokeet ja haluun nyt kuitenkin kysellä kokemulsista niin hyvist kuin huonoista. . . josoli kemiallinen kuinka entä haaleiat plussist huolimatta raskaus päätyi hyvin?

mulla ennestaan takana tuulimuna sekä 2 km
 
Minulla viikolla 7 km päättyneessä raskaudessa testit näyttivät haaleaa viivaa. Sain siis testiin haalean (mutta ihan selkeän) plussan 4. viikolla kahtena peräkkäisenä päivänä ja seuraavana digi näytti 1-2. Mutta en testannut enää digin jälkeen, joten en tiedä olisivatko viivat ehtineet olla tummia siinä välissä. En myöskään tehnyt testejä aamulla ja ajattelin, että ehkä siksi viivat oli haaleita.

Toivottavasti sinulla kaikki menee kuitenkin nyt hyvin (y)
 
Tämänkin päivän päivärtesti näytti selvän haaleen plussa. Mut kuitenkin saman cahvunen ollut keskiviikosta ni vähä mietityttää... Kaikis muissa raskauksissa tullu vahva viiva toki raskaudet erilaisii mut mua ajatukset vie jo keskenmenon puolelle... No maanantaiks lähete labraan ja sielähän sit näkee nouseeko tarpeeksi,kauheesti ei jaksas innostuu enään. Kerkesin hetkeks heitää skeptisyyden nurkkaan, ja nyt jo kaduttaa... Noh, katellaan pari pvä kui käy
 
vierailija
Mulla itsellä 2 normaalisti käyntiin lähtevää raskautta, jossa siis viivat vahvistui tasaisesti tummiksi 2pvn välein, ekasta saatiin esikoinen syliin saakka, toisesta km rv8, vaikka siis käyntiin lähtikin.
Sen sijaan mulla ollu hiljattain 4 varhaista km putkeen, jokaisella kerralla toistui sama kaava, eli viivat pysyi hyvin haaleina plussina vajaa viikon, kunnes menkat alkoi vähän myöhässä ja testit muuttui negaksi. Itse olen oppinu omalla kohdalla, että jos ei viiva lähde vahvistumaan, ei siitä mitään tulekkaan. Joskus kuulee harvinaisempia tapauksia, että testit joillakin haaleita ja silti onnistunu raskaus, mutta omalla kohdalla 4x pettymyksen jälkeen ei paljon toivo herää, jos viivat ei tasaisesti vahvistu. Kuitenki yleensä normaalissa hcg nousussa se viiva pitäis vahvistua n.48h välein ja testissä myöskin näkyä.

Tsemppiä, tiedän tunteen :(
 

Yhteistyössä