S
Syytön kuluttaja
Vieras
Tapahtui minulle:Ostin syntymäpäivälahjan,kaksi shamppanja lasia.Maksoivat 29.90e.Lähetin ne HYVIN pakattuina,kotimaassa.Ostin,tietysti,lisäpalveluna "herkästi särkyvää" 5.90e.Lahjan matka kesti to-ti.Saaja soitti heti,lasit olivat hajalla...Vastaanottajan piti tehdä korvausvaatimus,postiiin alkuperäisen paketin ym.kanssa.Lopulta vastaanottajalle tuli lisäselvityspyyntö,KUITTI OSTAMISTANI LASEISTA? Minä vuorostani soitin käsittelijälle(oli TODELLA TÖRKEÄ;TÖYKEÄ;YLIMIELINEN!!!! ) että kuittia ei ole.Maksoin lasit käteisellä niin kuin yleensä.En säästä kuitteja,kuin takuu yms.Käsittelijä vastasi töykeästi ja pilkallisesti että pitäisi säästää,niin hänkin tekee!Minulla ei tullut mieleenkään säästää kuittia sen takia että posti mahdollisesti hajottaa ne matkalla....Koko ajan käsittelijä puhui itsestään muodossa "minä" en maksa,minä en sitä ja sitä....Ei puhunut Itellasta? Eli SÄÄSTÄKÄÄ kuitit kaikista ostamistanne tavaroista koska jos vaikka lähetätte niitä,ne matkalla hajoaa,tiedän on todistettava niiden arvo....VOI HELV......Kuinkahan se onnistuisi tavaran kanssa jonka olet itse tehnyt?Tai ostanut jotain 10v. sitten?Kerroin ja tiedot oli kyllä siinä korvaushakemuksessakin...Mistä olin ostanut lasit ja niiden hinnan..Aion tehdä valituksen tämän käsittelijän tyylistä ja miten hän minulle puhui
( puhelu päättyi itkuun..en pystynyt enää hillitsemään... Ja tiedoksi,lasit korvattiin ja tuo lisäpalvelumaksu 5.90e,sehän on sen takia että se turvaa jos jotain käy...