TIEDOKSI PALSTALAISILLE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja INFO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

INFO

Vieras
Palstan ohjeessa sanotaan:

""Tällä palstalla käsitellään asiallisesti erotiikan saloja erilaisuutta ymmärtäen ja iloitteluun rohkaisten.""

Meitä ihmisiä on niin paljon erilaisia ja jokainen harrastaa seksiä omalla tavallaan. Ollaan siis suvaitsevaisia eikä heti aleta tuomitsemaan muita, kun he haluavat kertoa mieltymyksistään tai tietää lisää seksistä. Seksi on lahja ja niin kauan kuin oma seksuaalisuus ei tuota harmia muille, on se täysin hyväksyttävää. Minusta homoutta, peppuseksiä, apuvälineitä, sallittua vieraissakäyntiä tms. ei saa tuomita, en tee itsekään niin. Tuomitsen kyllä pettämisen, raiskaukset, pakottamisen tms. Nauttikaamme seksistä ja annetaan muidenkin tehdä se mahdollisista erilaisista vivahteista huolimatta.

Ei ole tuomitsemista jos sanoo mielipiteensä mutta se jolle vastakkainen mielipide ei passaa alkaa huutamaan tuomitsemisista estääkseen eriäviä kantoja. Niitä kun ei kestä kuulla jos on itse tietoinen erilaisuudestaan ja siitä, että kuuluu johonkin vähemmistöön. Tämä palsta on myös niitä varten jotka haluavat sanoa asiansa sellaiseen sävyyn, että se ehkä kalahtaa jonkun nilkkaan. Silloin pitää vaan sivuuttaa se ja kestää.

Minä tuomitsen nyt sinut, koska sinä tuomitset pettämisen. Millä oikeudella sinä tuomitset vieraissa käymisen? Sehän on hauskaa, ja ennenkaikkea eroottista. Minä nautin siitä, eikä kukaan tule minulle sanomaan, että se on väärin. Joten ole suvaitsevainen ja pyydä HETI anteeksi, sillä sinä loukkaat minun seksielämääni ja sen iloja.

Kirjoitin, että suvaitsen kaiken, mikä ei tuota vahinkoa toisille. Pettämistä pidän vahingollisena, koska se yleensä satuttaa aina jotain osapuolta. Olen suvaitsevainen, mutta en haluaisi tuottaa tarkoituksellista pahaa, minusta pettäminen vain on sellaista. Okei, jos aletaan hiuksia halkomaan, ei tänne voi kirjoittaa mitään ärsyttämättä aina jotain porukkaa. Yritetään kestää ja suodattaa lukemamme.

Tarkoitin lähinnä sellaista asiatonta kirjoittelua, jota ainakin peppuseksistä pitävär saavat osakseen. Minusta on hyvä, että täällä jaetaan kokemuksia ja kysellään toisten kokemuksista. Osa kirjoittaa peppuseksistä positiiviseen sävyyn, toiset aika tuomitsevasti, jopa asiattomasti. Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteisiin, mutta harmittaa hieman, kun ihan asialliset kirjoitukset hukkuvat näiden perusteettomien kannanottojen sekaan. Tarkoitan näillä kommentteja ""homojen hommaa"" jne...

Yhteistyössä