Tiedoksi kaikille - 2010 äitiyspakkaus tulee tänään 10 mennessä Kelan sivuille nähtäväksi

uuuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äitiyspakkaukset pitäisi jakaa vain TODELLA sitä tarvitseville:( Mun mielestä on härskiä ja typerää arvostella pakkausta jonka jokainen saa ilmaiseksi!
Eikös se ole hyvä et sitä välillä myös arvostellaan, näin sitä voidaan aina myös parantaa ja kehittää. Kyllä se pakkaus saa myös kehuja etten pelkkää arvostelua ole ollu.
 
tytön äiti
Vuoden 2008 pakkaus oli tosi hyvä, samoin 2007. Siis värit jne. Viimevuotinen ei niinkään, haalari oli hirveä. Mielenkiinnolla odotan tämänvuotisen kuvia, vaikkei ole edes millään lailla itselle ajankohtaista. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:
Vuoden 2008 pakkaus oli tosi hyvä, samoin 2007. Siis värit jne. Viimevuotinen ei niinkään, haalari oli hirveä. Mielenkiinnolla odotan tämänvuotisen kuvia, vaikkei ole edes millään lailla itselle ajankohtaista. ;)
Mä sain sen 2008 pakkauksen, ihan hyvä oli :)
 
tytön äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:
Vuoden 2008 pakkaus oli tosi hyvä, samoin 2007. Siis värit jne. Viimevuotinen ei niinkään, haalari oli hirveä. Mielenkiinnolla odotan tämänvuotisen kuvia, vaikkei ole edes millään lailla itselle ajankohtaista. ;)
Mä sain sen 2008 pakkauksen, ihan hyvä oli :)
Kuin myös. :)
 
hn
Me saatiin 2007 pakkaus ja tykättiin kovasti. Ainoastaan yksi potkupuku+body- setti jäi käyttämättä kun olivat ensinäkin niin suurta kokoa, ettei tuntunut enää niin käytännöllisiltä kun olisivat olleet sopivat ja väri ei oikein miellyttänyt silmääni. Nyt ystävä tuli katsomaan meidän vanhoja vauvanvaatteita omalle vauvalleen ja valitsi yhtenä juuri sen setin. Makuja on monia ja se mikä toisella jää käyttämättä on toisen aarre. ja saahan sen pakkauksen jättää kokonaan ottamatta jos ei miellytä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hn:
Me saatiin 2007 pakkaus ja tykättiin kovasti. Ainoastaan yksi potkupuku+body- setti jäi käyttämättä kun olivat ensinäkin niin suurta kokoa, ettei tuntunut enää niin käytännöllisiltä kun olisivat olleet sopivat ja väri ei oikein miellyttänyt silmääni. Nyt ystävä tuli katsomaan meidän vanhoja vauvanvaatteita omalle vauvalleen ja valitsi yhtenä juuri sen setin. Makuja on monia ja se mikä toisella jää käyttämättä on toisen aarre. ja saahan sen pakkauksen jättää kokonaan ottamatta jos ei miellytä.
Juuri tuon takia mä niitä kuvia odotankin, että voi sitten päättää ottaako pakkaus vai rahat =)
 
Viime vuonna äitiyspakkauksesta jäivät kokonaan pois kertakäyttövaipat. Niiden sijasta on kaksi kestovaippaa. Uutuutena ovat myös konepestävät kestoliivinsuojat, joiden materiaalina on hengittävä mutta vuotamaton mikrokuitu. Viime vuoden tapaan ulkohaalari on osittain valmistettu kierrätysmateriaalista.
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:
Vuoden 2008 pakkaus oli tosi hyvä, samoin 2007. Siis värit jne. Viimevuotinen ei niinkään, haalari oli hirveä. Mielenkiinnolla odotan tämänvuotisen kuvia, vaikkei ole edes millään lailla itselle ajankohtaista. ;)


kyllä minun mielestä 2009 haalari on paljon kivemman näköinen kun esikoisen 2006 pakkauksen haalari ( sitä en kertaakaan laittanut lapsen päälle )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Carla:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mistä tiedät :attn: :D

Pakkaus esitellään medialle tiedotustilaisuudessa tänään lapsimessuilla 10.00
joten tulee silloin nähtäväksi Kelan sivuille myös.
Ei oo kyllä aiempina vuosina tullut samaan aikaan kuin lapsimessuilla, vaan sen jälkeen ovat esitelleet muutaman kuvan kelan lehdessä ja netissä on ollut vasta pari viikkoa messujen jälkeen.
 
mä sain myös 2008 pakkauksen ja musta se oli vähän tyttömäinen niitten keltaisten kisupaitojen ja oranssien potkarien kera.. :D Mut käytin osan ja osan annoin eteenpäin ja kyllä siellä on paaaljon tarpeellista, sekä se itte laatikko on hyvä noiden lastenvaatteiden säilytykseen.. :)
 
mä toivoisin että siinä olis muutama ihan pieni vaate joka käy heti. esim 56cm potkuhousut ja body, olis enemmän käyttöä mitä joillan 70cm potkuhousuilla...
mut nää on niin niitä makuasioita,kaikkia kun ei voi miellyttää :D joku varmaan tähänkin sanoo että ei 70cm käyttäny just mitään muutaku noita olkainpotkuhousuja :LOL:

samoten mun mielestä kaikki vetoketjulliset vaatteet (ulkohaalareita lukuunottamatta) vois jättää pois.
 

Yhteistyössä