Tiedättekös mitä mä just tajusin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Mä hokasin just, että mua ei yhtään oo tänään ärsyttänyt tää maha... jotenkin on ollut niin keväinen olo että fiilis on sellainen, että kun kaks viikkoo on laskettuun aikaan niin ei tässä oikeesti kauaa enää mee. Joo, tiedän että siinä vaiheessa viimeistään taas napsahtaa jos laskettu aika ylittyy :D mutta nyt on hyvä olla. Tai kerpeleen tukala olo on, mutta sinänsä hyvä... parempi kuin piiiiitkään aikaan

ei välttämättä. mun koko raskauden paras aika (M:n kaa) oli kun la meni ohi. sen jälkeen en jaksanu enää stressata. nukuin hyvin ja nautin. oli toooosi omituista. :o

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ei välttämättä. mun koko raskauden paras aika (M:n kaa) oli kun la meni ohi. sen jälkeen en jaksanu enää stressata. nukuin hyvin ja nautin. oli toooosi omituista. :o

Kun mä en jotenkin osaa yhtään asennoitua siihen että tää menis yli vaikka hyvin tiedän että niin voi käydä... toi jätkähän syntyi laskettuna päivänä. Ja mä oon nyt koko ajan nukkunut hyvin, vessaan en herää kertaakaan vieläkään mutta muuten olo on ollut niiiiiin kypsä

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Kun mä en jotenkin osaa yhtään asennoitua siihen että tää menis yli vaikka hyvin tiedän että niin voi käydä... toi jätkähän syntyi laskettuna päivänä. Ja mä oon nyt koko ajan nukkunut hyvin, vessaan en herää kertaakaan vieläkään mutta muuten olo on ollut niiiiiin kypsä

ymmärrän hyvin. mulla 1. ja 2. syntyi 39+4 ja 38+3..en osannu yhtään aavistaa et kolmas vois mennä yli. nyt oon jo asennoitunu siihen että nelonen syntyy juhannuksen jälkeen. :laugh: |O

Yhteistyössä