J
Jep
Vieras
Niin törkeetä kuin se onkin niin ystäväni on "huijannut" 3 lasta mieheltä tuolla tavalla ja olen kuullut ettei ole ainoa....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Niin törkeetä kuin se onkin niin ystäväni on "huijannut" 3 lasta mieheltä tuolla tavalla ja olen kuullut ettei ole ainoa....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:noo tavallaan tein kerranlopeti pilsut koska ne ei sopinu mulle..oltiin miehen kans erossa (mun halusta) ja en sit kertonu mitään..ja tulin siis heti raskaaksi ja tossa on 3v poika
tosin meil oli jo 2 ennestään..jotenki kalvoi ku ukko pakotti mut aiemmin aborttiin ja s jotenki kadutti mua..meillä yhteensä nyt siis 4 lasta
nii ja edelleen ollaan yhdessä muntempauskesta huolimati :ashamed:
No jos olitte erossa, niin oliko teillä kuitenkin seksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:mun mies vitsaili et se voisi tehdä mulle niin koska mä en halua lisää lapsia ja se haluaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Niin törkeetä kuin se onkin niin ystäväni on "huijannut" 3 lasta mieheltä tuolla tavalla ja olen kuullut ettei ole ainoa....
No tietääkö se mies? Mitä tuumaa tuosta asiasta? Tuohan on ppetos siis!