tiedättekö onko joku oikeasti tehnyt näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
noo tavallaan tein kerran :D lopeti pilsut koska ne ei sopinu mulle..oltiin miehen kans erossa (mun halusta) ja en sit kertonu mitään..ja tulin siis heti raskaaksi ja tossa on 3v poika :) tosin meil oli jo 2 ennestään..jotenki kalvoi ku ukko pakotti mut aiemmin aborttiin ja s jotenki kadutti mua..meillä yhteensä nyt siis 4 lasta :) nii ja edelleen ollaan yhdessä muntempauskesta huolimati :ashamed:

No jos olitte erossa, niin oliko teillä kuitenkin seksiä?

oli tietenkin :) nähtiin päivittäin.

Kirjotin tän toiseenkin ketjuun, ja laitan nyt saman tekstin tännekin... Mun tuntemassa tapauksessa mies on siis se "huijari", eli ei ne naiset yksin aina oo niitä jotka lapsen haluaa keinolla millä hyvänsä:

Mä en tiedä tämmösiä pilleritapauksia, mutta tiedämpä pariskunnan, jossa mies halusi lapsen ja valehteli että hänelle on tehty vasektomia, vaikkei ollutkaan. Nainen tuli raskaaksi, ihmetteli kovasti miten se on mahdollista, mies paljasti totuuden. Pitivät lapsen, ja ovat todella tyytyväisiä päätökseensä. Sittemmin naiselle on tehty sterilisaatio.

Tässä siis kyseessä uusperhe, molemmilla lapsia entuudestaankin, ja mies siis sanoi että edellisen parisuhteen aikana tehty vasektomia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Niin törkeetä kuin se onkin niin ystäväni on "huijannut" 3 lasta mieheltä tuolla tavalla ja olen kuullut ettei ole ainoa....

No tietääkö se mies? Mitä tuumaa tuosta asiasta? Tuohan on ppetos siis!

Tiatää mut ei koko totuutta.Olivat kimpassa kun esikoinen "vahingossa" sai alkunsa ja mies ei saanut ystävääni pakotettua aborttiin.Suhde kuihtui ja erosivat myöhemmin mutta silti,nyt erossa olessaan ystäväni on saanut vuosi toisensa jälkeen houkuteltua exän sänkyyn ja väittänyt et ehkäisy on kunnossa.Kävi taas "vahinko" kun olematon ehkäisy petti ja kävi vielä toinenkin "vahinko".Mies on aika hiilenä mut uskoo et ehkäisy on pettänyt vaikka kaikissa kolmessa sitä ehkäisyä ei edes ollut.Ystäväni ei silti ole ollut isyyden tunnustamista vailla,halusi vain lapset...et sinänsä isällä ei ole velvotteita.

No en henk.koht (kai!) tunne ketään, joka ois huijannu lapsen, mut tiedän yhden pariskunnan, jotka "yrittää" lasta, mut nainen syö salaa pillereitä!!! Aika kipeetä tuokin mun mielestä!

Tiedän tapauksen, jossa nainen teki näin. Kertoi myös miehelle siitä raskauduttuaan. Erohan siitä tuli. Tyttö on jo täysikäinen, mutta isää ei tavannut ennen kuin täytti 16. Pian tämän jälkeen isä kuolikin, joten aika ohraisesti kävi.

Yhteistyössä