V
vieras
Vieras
Vai onko vaan jotain urbaanilegendaa tms. Onko joku siis salaa, miehelle kertomatta jättänyt ehkäisyn pois ja halunnut tulla raskaaksi kun jos mies ei ole halunnut enempää lapsia. Joskus kuulee tällaista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:Valitettavasti tiiän 2 eri naista, ketkä on tehny näin :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kysy:Kysy vaan kuinka usein. Ei toi kyllä mikään urbaanilegenda ole, valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Tiedän ja hän on asian myöntänyt ja selvittänyt miehen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Tiedän ja hän on asian myöntänyt ja selvittänyt miehen kanssa.
No miten heillä nyt menee tuommoisen jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kysy:Kysy vaan kuinka usein. Ei toi kyllä mikään urbaanilegenda ole, valitettavasti.
miten niin? Tiedätkö muka tapauksia? Ja kiinnostaa, ovatko he "tunnustaneet" sitten miehelle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:Valitettavasti tiiän 2 eri naista, ketkä on tehny näin :/
Kertoiko tämä kyseinen henkilö itse sulle miten on toiminu. Ja miten sitten mies, tietääkö nyt, että nainen jätti pois ehkäisyn kertomatta miehelle? Miten mies nyt suhtautuu lapseen
Alkuperäinen kirjoittaja Kysy:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kysy:Kysy vaan kuinka usein. Ei toi kyllä mikään urbaanilegenda ole, valitettavasti.
miten niin? Tiedätkö muka tapauksia? Ja kiinnostaa, ovatko he "tunnustaneet" sitten miehelle
Mites oisin rivien välistä lukevinani että suunnittelet tuollaista tempausta, ja kaipaat kokemuksia miten siinä on käyny?
No näissä mun tietämissä tapauksissa toisessa tuli ero kun asia selvis, ja toisessa olivat jonkun aikaa erossa mutta käsittääkseni palasivat myöhemmin yhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:noo tavallaan tein kerranlopeti pilsut koska ne ei sopinu mulle..oltiin miehen kans erossa (mun halusta) ja en sit kertonu mitään..ja tulin siis heti raskaaksi ja tossa on 3v poika
tosin meil oli jo 2 ennestään..jotenki kalvoi ku ukko pakotti mut aiemmin aborttiin ja s jotenki kadutti mua..meillä yhteensä nyt siis 4 lasta
nii ja edelleen ollaan yhdessä muntempauskesta huolimati :ashamed: