tiedättekö onko joku oikeasti tehnyt näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vai onko vaan jotain urbaanilegendaa tms. Onko joku siis salaa, miehelle kertomatta jättänyt ehkäisyn pois ja halunnut tulla raskaaksi kun jos mies ei ole halunnut enempää lapsia. Joskus kuulee tällaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Valitettavasti tiiän 2 eri naista, ketkä on tehny näin :/

Kertoiko tämä kyseinen henkilö itse sulle miten on toiminu. Ja miten sitten mies, tietääkö nyt, että nainen jätti pois ehkäisyn kertomatta miehelle? Miten mies nyt suhtautuu lapseen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Tiedän ja hän on asian myöntänyt ja selvittänyt miehen kanssa.

No miten heillä nyt menee tuommoisen jälkeen

Kyseinen lapsi on jo koululainen, toisen tekivät yhteisymmärryksessä ja muutaman keskeytyskin. Mies ei ollut loppujen lopuksi kauhean moksiskaan koska isäksi hänestä ei ole missään tilanteessa kuitenkaan. Hirveän vihainen toki oli aluksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kysy:
Kysy vaan kuinka usein. Ei toi kyllä mikään urbaanilegenda ole, valitettavasti.

miten niin? Tiedätkö muka tapauksia? Ja kiinnostaa, ovatko he "tunnustaneet" sitten miehelle

Mites oisin rivien välistä lukevinani että suunnittelet tuollaista tempausta, ja kaipaat kokemuksia miten siinä on käyny?

No näissä mun tietämissä tapauksissa toisessa tuli ero kun asia selvis, ja toisessa olivat jonkun aikaa erossa mutta käsittääkseni palasivat myöhemmin yhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Valitettavasti tiiän 2 eri naista, ketkä on tehny näin :/

Kertoiko tämä kyseinen henkilö itse sulle miten on toiminu. Ja miten sitten mies, tietääkö nyt, että nainen jätti pois ehkäisyn kertomatta miehelle? Miten mies nyt suhtautuu lapseen

Juu nainen oli sillon mun hyvä kaveri. Ihan silleen ohimennen kerto, ettei enää syö pillereitä, eikä ukkonsa tiiä. Sitä en tiiä, tietääkö mies asiasta vielä tänäkään päivänä. Meillä meni välit poikki pian ton tapauksen jälkeen. Sen tiiän, että ukolle oli aika kova paikka se lapsi. Varsinkin, kun kerto raskuadestakin vasta ollessaan 4kk raskaana :kieh:

Toisesta en viitti kertoo, ettei kukaan tunnista :whistle:

Kysy vaan kuinka usein. Ei toi kyllä mikään urbaanilegenda ole, valitettavasti.

miten niin? Tiedätkö muka tapauksia? Ja kiinnostaa, ovatko he "tunnustaneet" sitten miehelle

Mites oisin rivien välistä lukevinani että suunnittelet tuollaista tempausta, ja kaipaat kokemuksia miten siinä on käyny?

No näissä mun tietämissä tapauksissa toisessa tuli ero kun asia selvis, ja toisessa olivat jonkun aikaa erossa mutta käsittääkseni palasivat myöhemmin yhteen.

En suunnittele missän nimessä. Meilllä oli aikanaan ristiriitaa, minä halusin lapsia lisää ja mieheni ei, meillä meni muutenkin huonosti, ajauduin painostamaan miestä ja meillä ei ollut ehkäisyä, jonka mies toki tiesi hyvin. sittenmin ymmärsin, että väärin oli painostaa miestä ja sanoin, etten minäkään sitten halua lasta enää. En olisi koskaan lopettanut salaa pillereitä, kertomatta miehelle tms. No sittenmin meille vielä tuli lapsia, kun tilanne muuttui

tiedän miehen exä teki niin... :( väitti syövänsä pillereitä no ero niille tuli
mitä muuta voi tollasessa tilanteessa kuvitella jos salassa alat mieheltäs tollasta puuhastella harvempi sellaista varmasti kattelee... kyllä se mies sitten kertoo kun on valmis tekee niitä lapsia!!!!

Tiedän. Eikä tämä nainen edes nähnyt siinä mitään väärää. Hän kertoi minule iloisena kuinka aikoo yllättää miehensä raskaudella. Siis hän uskoi että tämä on positiivinen yllätys, vähän niinkuin olisi ostanut uuden telkkarit.
yritin kyllä toppuutella että pitäisihän tuosta sopia yhdessä.

Huonosti kävi. Muutama vuosi myöhemmin pari on eronnut ja lapsi huostaanotettu.

Noh, tällä parilla nyt ei muutenkaan taida olla kaikki ihan kotana, käytöksen perusteella...

noo tavallaan tein kerran :D lopeti pilsut koska ne ei sopinu mulle..oltiin miehen kans erossa (mun halusta) ja en sit kertonu mitään..ja tulin siis heti raskaaksi ja tossa on 3v poika :) tosin meil oli jo 2 ennestään..jotenki kalvoi ku ukko pakotti mut aiemmin aborttiin ja s jotenki kadutti mua..meillä yhteensä nyt siis 4 lasta :) nii ja edelleen ollaan yhdessä muntempauskesta huolimati :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
noo tavallaan tein kerran :D lopeti pilsut koska ne ei sopinu mulle..oltiin miehen kans erossa (mun halusta) ja en sit kertonu mitään..ja tulin siis heti raskaaksi ja tossa on 3v poika :) tosin meil oli jo 2 ennestään..jotenki kalvoi ku ukko pakotti mut aiemmin aborttiin ja s jotenki kadutti mua..meillä yhteensä nyt siis 4 lasta :) nii ja edelleen ollaan yhdessä muntempauskesta huolimati :ashamed:

No jos olitte erossa, niin oliko teillä kuitenkin seksiä?

Yhteistyössä