Tiedättekö miltä tuntuu, kun on elämässä kaikki hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Välillä vain kokee sellaisia tiettyjä onnen tunteita kun miettii elämäänsä. Toki lähes aina on jotakin mikä mietityttää, harmittaa tai ärsyttää, mutta juuri nyt jostain kumpusi sellainen "hyvä olo" ja kun sen huomasin niin taas totesin, miten hyvin meikäläisellä asiat onkaan :D

Kiloja on pikkusen liikaa, käteistä taas liian vähän. Vapaa-ajastakin on puutetta, mutta nämä nyt ei tunnu painavat siellä vaakakupissa juuri lainkaan negatiivisesti. Mulla on koti, perhe, työ josta piden, ystäviä, harrastuksia ja oikeastaan kaikkea, mitä elämältä toivoa voin.

Toivottavasti jollakin muullakin on samat fiilikset. Tuntuu nimittäin aika kivalta huomata olevansa onnellinen =)

se on aika uskomaton fiilis kun tajuaa aina toisinaan lopettaa sen märehtimisen ja pysähtyä tajuamaan et hei, mullahan on katto pään päällä, työpaikka, ihana lapsi ,mies ja elämä kohdillaan :)
yleensä sitä vaan paahtaa päivästä toiseen haihatellen jonkun lottovoiton perässä ilman et osaa olla kiitollinen siitä mitä on. kiittämättömyys on maailman palkka :D

Tiedän :heart: . Tätä nykyä aika usein on sellainen tunne. On rakastava mies, upea tyttö, iso asunto ja vakituinen työpaikka. Rahaa ei ole yhtään - se on ainoa miinus - mutta se on vain rahaa. Mä oon kyllä joka päivä todella onnellinen jostain. Varsinkin kotona kun tyttö tulee halaamaan ja antaa kuolaisia pusuja ja mies virnistelee kulman takaa, niin silloin meinaa sydän pakahtua. Ja osaa sitä kyllä nauttiakin tasaisesta onnellisuudesta kaikkien vastoinkäymisten jälkeen.

Liityn myös joukkoon :wave: Juuri eilen illalla taas ennen nukahtamista mietin, miten kiitollinen olen kaikesta.

Itekin oon ihan pa, mutta se on murheista pienin. Hoitovapaa takana, ekaa palkkaa odotellessa, niin sekin murhe pienenee..

tietääkö kukaan miltä tuntuu katsoa sinistä taivasta ja yhtäkkiä nähdä se ihan oikeasti pitkästä aikaa, se on sellainen välähdyksenomainen hetki joka ehkä ehtii suupieliin saakka

Tiedän :) Joitain pieniä hetkiä elämässäni on ollut, kun en ole ollut onnellinen. Sen verran, että tiedän mitä onnettomuus voisi olla. Tosin hyvin onneton en ole ollut ikinä, onneksi :)

Omasta perspektiivistäni kaikki on hyvin omassa elämässäni, sehän se on tärkeintä. Tiedän kuitenkin ihmisiä, joiden mielestä elämäni ei ole elämisen arvoista ollut enää vuosiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Omasta perspektiivistäni kaikki on hyvin omassa elämässäni, sehän se on tärkeintä. Tiedän kuitenkin ihmisiä, joiden mielestä elämäni ei ole elämisen arvoista ollut enää vuosiin.

Onnellisuus on sisäinen mielentila, ei muut ihmiset voi määrätä oletko onnellinen vai et.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onnellisuus on sisäinen mielentila, ei muut ihmiset voi määrätä oletko onnellinen vai et.

Viittasin vain tuohon ap:n "elämässä kaikki hyvin" -juttuun. Se on niin subjektiivista.

:o
Aika julmia ne ihmiset.

Odotan taas sitä hetkeä, kun voin sanoa, että elämässäni olisi kaikki hyvin. Minä todella haluaisin, että voisin sanoa olevani onnellinen.
Ehkä jonain päivänä...

Onko kellään tullut joskus tunnetta, että kaikki on liian hyvin? Tuntuu välillä, että mitään ei saa aikaiseksi kun ei ole enää mitään mitä tavoitella. Siis ainahan voisi tavoitella lisää rahaa mutta en usko että se onnellisuutta nostaisi mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kellään tullut joskus tunnetta, että kaikki on liian hyvin? Tuntuu välillä, että mitään ei saa aikaiseksi kun ei ole enää mitään mitä tavoitella. Siis ainahan voisi tavoitella lisää rahaa mutta en usko että se onnellisuutta nostaisi mitenkään.

no ei oo kyllä tullu tällaista tilannetta... johtuu varmaan siitä että joutunut elämässä kokemaan niin paljon surua (läheisten kuolemia, vakavia sairauksia jotka koko ajan ovat olemassa) ja ne kummittelee tuolla takaraivossa koko ajan kuitenkin. Ja pelko, se ainainen pelko että itselle tai omalle perheelle käy jotain huonosti. Ehkä mä olen vähän hassu :(

Yhteistyössä