Tiedättekö, mikä on tosi ärsyttävää? (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Viikonloppuna flunssa huipentui siihen, että ääni lähti. Eilen sekä ystäväni että oma mies eivät meinanneet millään ymmärtää, että oikeasti en saa kuiskausta kummempaa ääntä kuuluviin. Kysymyksiä sateli ja keskusteluun olisi pitänyt osallistua. Sitten kun olin hiljaa, hekin hiljenivät. Niin kuin se olisi minusta kiinni, voiko puhua itsekään ollenkaan.

No. Itkupotkulappuraivarit miehelle ja asia selvä.

Tänään leikkipuistossa: Ai sulta on ääni mennyt, miksi? Milloin? Miten? Voitko sä puhua ollenkaan? Et, no miten viikonloppu meni? Miten teidän remontti sujuu ja blaablaablaa.

|O

Aamupäivällä puhelin soi enkä kerennyt vastaamaan. Laitoin viestin perään, että en pysty puhumaan, ääni mennyt, mitä asiaa? Niin tyyppi soittaa uudestaan perään |O Ja äsken kun aloitin tätä kirjoittamaan, mies soitti. Vastasin äänenmurrosnäänelläni että oikeasti, soitit?!

Onko se oikeasti niin vaikeaa tajuta, että kun ei tule ääntä, ei tule ääntä? Ugh.

Voin vaan kuvitella miten ärsyttävää. Mulla oli pari talvee sitten kunnon lenssu ja ääni kadonnut. Mies toivotti aamulla hyvää huomenta eikä lähtenyt yhtään ääntä vastaamiseen niin mies alkoi sitten kiukutella ja kysellä että mikä mua vaivaa kun en edes viitti huomenta toivottaa :headwall: Argh!

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
[QUOTE="Piipi";27206504]Tiedän tunteen ja olen ollut puhelinvaihteessa töissä "äänettömänä". Yritä siinä raakkua asiakkaille hyvät päivät ja jutella... :D K a m a l a a ! ![/QUOTE]

Eikö tuohon olisi saanut jo saikkua? :O

Tai olisit ollut vaan hiljaa... toinen siellä langan toisessa päässä huutelee haloota jonkun aikaa, sitten olisit vaan raakkunut että joo, en mä kato pysty puhumaan :D

Viimeksi muokattu:
Mulla kans oli taannoin ääni poissa ja varsinkin puhelimessa ihmiset tuntu aivan suuttuvan, että "en mä saa mitään selvää!!" No shit Sherlock, mähän sanoin, etten oikein pysty puhua.

Joo ärsyttävää. Mulla lähtee ääni JOKAIKINEN kerta kun olen flunssassa. Silloin kun olin töissä niin oli tosi inhottavaa, vähän väliä käheä ääni, ja asiakkaita vähintään neljä päivässä istui pöydän toisella puolen. Mut ei auttanut kun raakkua :D

[QUOTE="Piipi";27206521]No kun ei muuten kuumetta ollut, niin tuskinpa ja jos olet suurinpiirtein ainoa joka sen vaihteen hoitaa, niin... :headwall:[/QUOTE]

Höpö höpö. Jos olet "äänityöläinen", niin et voi tehdä työtäsi jos se on sairauden takia pois => sairausloma. piste. Vaikka olisit ainoa joka sitä hoitaa. Menisitkö vaikka jalka murtuneena tarjoilijan tms. työtä tekemään "kun ei ole kuumetta".
Typerintä mitä olen aikoihin kuullut.

Yhteistyössä