se että toinen on jo päättänyt lähteä jonnekin ja kysyy et mitä oot kulta mieltä jos lähtisin? kulta vastaa et en tykkäis ajatuksesta,niin aletaan sit riiteleen ku sä oot aina tollanen ja ikinä en missään voi käydä ja plaaplaa.
miks pitää sit kysyä? helpommalla pääsee ku ilmottaa vaan ku on kerran jo sopinu menevänsä (myös mun kanssa.. mies siis tuli kotiin "kesken illan" ja olin jo asennoitunu et se lähtee,mut sit se kysy et mitä tykkäät ja rehellisesti vastasin et mieluummin pitäisin sut kotona... )
ja tästä tulee taas sanomista ku märisen miehestäni,mutta aivan sama.. :ashamed:
miks pitää sit kysyä? helpommalla pääsee ku ilmottaa vaan ku on kerran jo sopinu menevänsä (myös mun kanssa.. mies siis tuli kotiin "kesken illan" ja olin jo asennoitunu et se lähtee,mut sit se kysy et mitä tykkäät ja rehellisesti vastasin et mieluummin pitäisin sut kotona... )
ja tästä tulee taas sanomista ku märisen miehestäni,mutta aivan sama.. :ashamed: