Tiedättekö mikä olis niin mukavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Mä olen siitä onnekas että mulla on paljon ystäviä, mutta ei tässä ihan lähellä joka olisi myös kotiäitinä. Olisi kiva kun nähtäisiin usein ja lapset leikkisi ja me äidit voitais jutella.
Vaihdeltais aina välillä että syödään tai kahviteltaisiin toistemme luona, ulkoltaisiin lapsien kanssa ..sellasta mukavaa yhdessäoloa :)

Nyt olisi muuten tarjolla jauhelihakeittoa, tuoreita sämpylöitä ja jälkkäriksi pannaria, hilloa ja kermavaahtoa :D
Mut ei :/ ketään..
Taidan olla vähän yksinäinen...mut onneksi ootte te olemassa :wave:
Säälittävää. Töihin kai se olisi mentävä ..tiedän

no eihän tuo nyt säälittävää ole. minustaki tuo ois mukavaa. tykkäisin siittä entisaikojen menosta jossa asuttiin lähekkäin naapureitten ja sukulaisten kanssa. oli oikeen kunnon pihapiirit joissa muksut sai temuta ja akkakööri pääsi leipomaan, laittamaan ruokaa ja etenki juoruamaan keskenään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no eihän tuo nyt säälittävää ole. minustaki tuo ois mukavaa. tykkäisin siittä entisaikojen menosta jossa asuttiin lähekkäin naapureitten ja sukulaisten kanssa. oli oikeen kunnon pihapiirit joissa muksut sai temuta ja akkakööri pääsi leipomaan, laittamaan ruokaa ja etenki juoruamaan keskenään :D

Niin niin, just tällaista mä kaipaisin :D

aika yksinäistä täälläkin! :(
Oikeestaan vaan kaks hyvää kaveri tällä paikkakunnalla, toisella työt ja omat muksut rajoittaa näkemisiä, ja toisen kaan nähdään pari kertaa/vko.
Olis niin kiva kun olis aikuista juttuseuraa näihin päiviin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Tää on munkin unelma, oikein kaiholla muistelee sitä omaa lapsuuden elinympäristöä :heart:

Yhteistyössä