H
huih
Vieras
Mun kaverin vauva syntyi tai on juuri syntymässä(on sairaalassa) ja mua kovasti huolestuttaa kun viikkoja on vasta 25 tai 26...
synnytys on käynnissä eikä voi pysäyttää.Onko mitään mahdollisuuksia selvitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Tutun vauva syntyi joku aika sitten rv 24+ ja keskolassa kasvaa tälläkin hetkellä. =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja huih:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Tutun vauva syntyi joku aika sitten rv 24+ ja keskolassa kasvaa tälläkin hetkellä. =) :heart:
Voi että...kiva kuulla että voi hyvin.Onko mitään ennusteita annettu?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Kyllähän ne yleensä selviää, tietysti riippuen onko taustalla jotain sairautta sillä lapsella siis. OYS:ssa oli selvinnyt yksi 24 + risat viikolla syntynytkin. Meidän entisen naapurin lapsi syntyi 24+6 viikoilla eikä painanut kuin 460g eli tosi pieni niille viikoille, mutta selvisi.
Alkuperäinen kirjoittaja himmeli:24 viikolla 40-70% vauvoista selviää ja samoten niistä selvinneistä 40-70% on terveitä. viikolla 25 luvut on 50-80% ja 26 viikolla jo 80-90%
Alkuperäinen kirjoittaja huih:Alkuperäinen kirjoittaja himmeli:24 viikolla 40-70% vauvoista selviää ja samoten niistä selvinneistä 40-70% on terveitä. viikolla 25 luvut on 50-80% ja 26 viikolla jo 80-90%
Mistä nää prosentit on??
Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen:http://www.kottikarryt.net/
Onnistuiko nyt osoite.
rv 22+6 syntynyt lapsi
Alkuperäinen kirjoittaja hirveetä sanoo:Mut kamala kuulla että näin hyvin selviää noin pieni ja abortin saa viikolle 24 asti.Menee oikeen kylmät väreet ja oksettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kauhistus:Alkuperäinen kirjoittaja hirveetä sanoo:Mut kamala kuulla että näin hyvin selviää noin pieni ja abortin saa viikolle 24 asti.Menee oikeen kylmät väreet ja oksettaa.
herranen aika, ei kait aborttia siellä enää saa! Eikö se ole 12 vk asti. Jos on viikkoja 24 niin sehän on jo ihan "ihminen" kaikkineen!
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja kauhistus:Alkuperäinen kirjoittaja hirveetä sanoo:Mut kamala kuulla että näin hyvin selviää noin pieni ja abortin saa viikolle 24 asti.Menee oikeen kylmät väreet ja oksettaa.
herranen aika, ei kait aborttia siellä enää saa! Eikö se ole 12 vk asti. Jos on viikkoja 24 niin sehän on jo ihan "ihminen" kaikkineen!
Minä en oo ihan varma, mutta käsittääkseni mun yks tuttu haki aborttia "myöhästyneesti" ja "joutui" synnyttämään sikiön/vauvan viikolla 22. Silloin kyllä tuntui pahalta ja en sitä ymmärtänyt...
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja kauhistus:Alkuperäinen kirjoittaja hirveetä sanoo:Mut kamala kuulla että näin hyvin selviää noin pieni ja abortin saa viikolle 24 asti.Menee oikeen kylmät väreet ja oksettaa.
Minä en oo ihan varma, mutta käsittääkseni mun yks tuttu haki aborttia "myöhästyneesti" ja "joutui" synnyttämään sikiön/vauvan viikolla 22. Silloin kyllä tuntui pahalta ja en sitä ymmärtänyt...
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja kauhistus:Alkuperäinen kirjoittaja hirveetä sanoo:Mut kamala kuulla että näin hyvin selviää noin pieni ja abortin saa viikolle 24 asti.Menee oikeen kylmät väreet ja oksettaa.
niin eikös terveydellisistä syistä voi tuon abortin saada noillakin viikoilla? siis jos lapsen tai äidin tai molempien henki vaarassa ?