Tiedättekö ketään joka pitäisi valesormusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rötväles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun yksi ystävä piti nimettömässä sormusta vaikka ei ollut naimisissa. Oli ollut miehensä kanssa yhdessä 10 vuotta, ja oli kyllästynyt selittelemään sormuksen puutetta joten piti siksi. Menivät nyt syksyllä naimisiin, joten nyt on ihan oikea sormus oikeassa paikassa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Isot pojat kertoivat, että sillä saa hyvin naista baarista pokailtua kun pitää sormusta.

Mä ainakin kiertäisin kaukaa miehen jolla sormus sormessa.

No tarpeeksi moni muu ei kierrä, kun se on kerta toimivaksi pokauskeinoksi todettu.

Isot pojat kertoivat, että sillä saa hyvin naista baarista pokailtua kun pitää sormusta.

No tarpeeksi moni muu ei kierrä, kun se on kerta toimivaksi pokauskeinoksi todettu.

Aika omituista, että tuollainen tehoaisi naisiin. :o Mitä ajattelee nainen joka tahallaan vonkaa rengastettua miestä? :o

Mulla on kaikissa sormissa (paitsi peukaloissa) sormuksia enkä ole koskaan aatellut että "jymäyttäisin" muita pitämällä nimettömässäkin vaikken ole naimisissa.
Vanhanaikaista ajatella että jos nimettömässä sormus niin on automaattisesti varattu.

Näin mullekin mun miespuoliset ystävät on kertonu...sormus on kuulemma kuin naismagneetti...

muoks. mun miespuolisella ystävällä on sormus vasemmassa nimettömässä, vaikkei enää olekaan kihloissa...

Yhteistyössä