Tiedättehän sen riippurinta-testin jossa laitetaan kynä tissin alle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ccc";28547562]
Minulla ei pysy kynä, mutta nää onkin imettämättömän nuoren naisen C-kupit.[/QUOTE]

Ei pysy minullakaan, vaikka onkin imettäneen 25v:n c-kupit

[QUOTE="vieras";28548165]
Muut oottekis kokeilleet toisenlaista kynätestiä.. Pistäkää liukastettu kynä "sinne" ja kävelkää 10 metriä. Pysyykö paikoillaan? Mulla pysyy :D[/QUOTE]

:O :laugh:

mä osaan hyvin kuvitella huomisen lööpit;

"päivystyksissä kävijäpiikki, naiset kokeilivat tunkea mitä ihmeellisempiä asioita vaginaansa, osa ei sit enää saanutkaan omin keinoin pois"

:snotty:

Mä kyllä muistan tän testin ihan toisin (80-luvulta, kun olin nuori :kieh:). Se, että kynä pysyi rintojen alla tarkoitti, että oli isot rinnat. Jos ei pysynyt, niin oli pienet rinnat. Testi ilmeisesti muuttanut muotoaan vuosien saatossa.

Mä kyllä muistan tän testin ihan toisin (80-luvulta, kun olin nuori :kieh:). Se, että kynä pysyi rintojen alla tarkoitti, että oli isot rinnat. Jos ei pysynyt, niin oli pienet rinnat. Testi ilmeisesti muuttanut muotoaan vuosien saatossa.

Mä olen joskus teininä kuullut tuosta sellasen version et jos kynä ei pysy rinnan alla niin ei tarvi liivejä.

Eiköhän tuolla pysyis koko haarukkalaatikon sisältö jos testaamaan alkais...

Mulla pysyy toisen alla, mutta toisen alla ei. Taitavat olla vähän erikokoiset. Liivit on kokoa 70/75 D/DD ja kaksi lasta näillä on imetetty. Olen kyllä näihin oikein tyytyväinen, sopivasti kokoa, mutta ei mahdottomasti roiku.

Mun vartalossa ei ole oikein mitään muuta hyvää kuin rinnat. Kynä ei siis pysy rinnan alla, vaikka olen vähän ylipainoinen ja kaksi lasta imettänyt yli kolmekymppinen. Saa nähdä koska nämä alkaa kurkottelemaan maata kohti...

itse olen 55v mummi ja 3 lasta synnyttänyt ja 9kk kutakin imettänyt vaan ei pysy edes kynä rinnan alla,ei lyijy-eikä mustekynä.Pystyt on sanoo mieskin.

Isot rinnat väkisinkin ne hieman roikkuu. Ei ole mikään ihme, jos esim. DD-kuppisilla jää se kynä tms. sinne. Ja puhun nyt luonnollisista rinnoista. Silaripallot sitten erikseen.

Yhteistyössä