Tiedättehän sen riippurinta-testin jossa laitetaan kynä tissin alle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloako?

Vieras
.. ja jos kynä kestää siinä niin silloin on riippurinnat. No mä testasin ja hyvinhän se kynä siinä tissin alla kesti. Kaksi kynääkään ei ollut ongelma. Sitten aattelin että hitsi, mitenhän käy puhelimen kanssa. Mä sitten laitoin kännykän (samsung galaxy Xcover) vaakasuorassa takakuori ihoa vasten tissin alle ja lopsautin tissin siihen päälle. Ja arvatkaas mitä: Ei tippunut puhelin, ei.. Kai se on myönnettävä että mulla on oikeasti aika kamalat riippurinnat..

Mun vartalossa ei ole oikein mitään muuta hyvää kuin rinnat. Kynä ei siis pysy rinnan alla, vaikka olen vähän ylipainoinen ja kaksi lasta imettänyt yli kolmekymppinen. Saa nähdä koska nämä alkaa kurkottelemaan maata kohti...

Äidilläni pysyi koko penaali kun joskus vuosia sitten yhdessä testattiin ennen saunaan menoa. :D

Minulla ei pysy kynä, mutta nää onkin imettämättömän nuoren naisen C-kupit.

[QUOTE="ccc";28547562]Äidilläni pysyi koko penaali kun joskus vuosia sitten yhdessä testattiin ennen saunaan menoa. :D

Minulla ei pysy kynä, mutta nää onkin imettämättömän nuoren naisen C-kupit.[/QUOTE]

Ei pysy mullakaan vaikka kahta lasta olen muutaman kuukauden imettänyt.

Himmeen kokosii daisareita teil on:p
Jos mulla olis jotkut j-k kupit niin mulla menis koko päivä niil leikkiessä:D

En oo kyllä testannu, mutta en kyllä etes kynällä alottas... ihan jos kokeilis keskikokoisella kirjalla :) 2 lasta imetetty ja niin roikut, että leikkaus jo haaveissa :)

[QUOTE="ccc";28547562]Äidilläni pysyi koko penaali kun joskus vuosia sitten yhdessä testattiin ennen saunaan menoa. :D
[/QUOTE]

Mullakin pysyi penaali rinnan alla joskus nuorena, nyt varmaan pystyisin kuljettamaan pienehköt kauppaostokset. Mutta ei se mitään :)

Kaukosäätimen ja nokia lumia 900 kuljetus onnistuu oikein hyvin yhtäaikaa.. Toinen toisen ja toinen toisen rinnan alla. :D Toista lasta imetän tällä hetkellä ja saa nähdä mitä näistä jää kunhan lopetan.

Muut oottekis kokeilleet toisenlaista kynätestiä.. Pistäkää liukastettu kynä "sinne" ja kävelkää 10 metriä. Pysyykö paikoillaan? Mulla pysyy :D

Miksiköhän minun ymmärrykseen ei mahdu, että mitä väliä sillä on millaiset rinnat on? Varsinkin, jos ei ole enää kaksikymppinen JA on imettänyt? Mitä ihmeen väliä?!

Penaali täälläkin pysyisi, FF-koko muutoin pienessä varressa. Mutta hölmöhän se olisi jos suoraan eteenpäin kasvaisi. Ainakin itsellä ihan typerä olo jos on "liian" tukevat liivit ja ryntäät eteenpäin. Ei ne kuitenkaan navassa asti putoile, ja muotokin on enemmän pyöreä kuin pisara. Koko kynätesti on kyllä niin suuri hämäys eikä kerro kokonaisuudesta mitään.

Jos mulla olis jotkut j-k kupit niin mulla menis koko päivä niil leikkiessä:D

Ei isot rinnat ole oikeasti mikään ilon asia pelkästään. On niska- ja hartisärkyjä. Sopivia paitoja on vaikea löytää ja liivit maksaa hunajaa. Eikä se miesten antama huomio ole mitenkään imartelevaa kun tuijotetaan suoraan rintoihin. Jotkut jopa kommentoi niitä. Ne on mun rintani eikä mitää yleistä omaisuutta kuten jotkut tuntuu kuvittelevan!

Kerran piilotin MP3-laitteen rinnan alle, kun jouduin kamalaan myrskyyn, enkä halunnut, että se kastuu. Olin ihan likomärkä, kun pääsin kotiin, mutta MP3 oli kuiva. :D Mulla on aina roikkuneet silleen, että noiden alla pysyy vaikka mikä. Ne vaan on sen malliset ja raskaat. Haluaisin leikkauttaa noi pienemmäksi.

Mulla loppui oikeasti lapsen penaalista puuvärikynät kesken kun tein tuota testiä. Eli riippikset mitkä riippikset. Eikä muuten johdu imetyksestä, vaan monen kymmenen kilon lihomisesta ja sitten laihtumisesta, joista imetystä ja laihtumista en kadu. Ja lihomisen katumiseenkaan ei kannata energiaa tuhlata, ei ne tissit siitä katumisesta terhakoiksi muutu.

Yhteistyössä