Tiedätkö äitejä, jotka ryyppäävät kotona lasten läsnäollessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hee

Vieras
Pienten lasten edessä ja niin että ovat huppelissa tai ihan kunnon jurrissa? ja niin että lapset ovat hereillä? Olen ihmetellyt uuden asuialueemme joitakin äitejä, jotka ovat keskellä päivää huppelissa partsilla tai pihalla ja röökit suussa savuten. Ei siinä muuten mitään, mutta kun vastuulla on alle 10 v lapsia niin ei mun mielestä soveliasta..

Tiedätkö isejä, jotka ryyppäävät kotona lasten läsnäollessa?

Pienten lasten edessä ja niin että ovat huppelissa tai ihan kunnon jurrissa? ja niin että lapset ovat hereillä? Olen ihmetellyt uuden asuialueemme joitakin isejä, jotka ovat keskellä päivää huppelissa partsilla tai pihalla ja röökit suussa savuten. Ei siinä muuten mitään, mutta kun vastuulla on alle 10 v lapsia niin ei mun mielestä soveliasta..

Tiedätkö vanhempia, jotka ryyppäävät kotona lasten läsnäollessa?

Pienten lasten edessä ja niin että ovat huppelissa tai ihan kunnon jurrissa? ja niin että lapset ovat hereillä? Olen ihmetellyt uuden asuialueemme joitakin vanhempia, jotka ovat keskellä päivää huppelissa partsilla tai pihalla ja röökit suussa savuten. Ei siinä muuten mitään, mutta kun vastuulla on alle 10 v lapsia niin ei mun mielestä soveliasta..

Tiedätkö lapsia, jotka ryyppäävät kotona vanhempien läsnäollessa?

Isojen vanhempien edessä ja niin että ovat huppelissa tai ihan kunnon jurrissa? ja niin että vanhemmat ovat hereillä? Olen ihmetellyt uuden asuialueemme joitakin lapsia, jotka ovat keskellä päivää huppelissa partsilla tai pihalla ja röökit suussa savuten. Ei siinä muuten mitään, mutta kun vastuulla on yli 10v vanhempia niin ei mun mielestä soveliasta..

En tunne ketään sellaista, muutenkin tuntuu tuttavapiirissä olevan ns. tavallisia lapsiperheitä, joiden suurimmat huolenaiheet tuntuvat olevan, mennäänkö lomalla Muumimaailmaan vai Puuhamaahan, ostetaanko pallogrilli vai kaasugrilli...Työni kautta tiedän useitakin perheitä, joissa molemmilla vanhemmilla isoja päihdeongelmia.

Pienten lasten edessä ja niin että ovat huppelissa tai ihan kunnon jurrissa? ja niin että lapset ovat hereillä? Olen ihmetellyt uuden asuialueemme joitakin äitejä, jotka ovat keskellä päivää huppelissa partsilla tai pihalla ja röökit suussa savuten. Ei siinä muuten mitään, mutta kun vastuulla on alle 10 v lapsia niin ei mun mielestä soveliasta..

Tämä palsta on ainakin täynnä "mitä lasissa"-äitejä. Sen perusteella aika moni äiti on huppelissa lastensa nähden.

tiedän yhden joka on ihan kunnon kännissä enkä kyllä hyväksy hänen touhujaan, hän ei päissään kuuntele lastaan yhtään. Lapsi tosin on jo vähän isompi.

Itse voin ottaa muutaman lasten läsnäollessa, en koskaan niin että olisin päissään.

Yhteistyössä