Tiedän ettei lapsi ole pyytänyt saada syntyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä:
Tuo on julmasti sanottu "sietää omaa lastaan". :| Kyllä mullakin on aina taaperoni kanssa pinna piukalla,mut en pystyis käyttämään tuollaista ilmaisua.
Ota rennosti,ei se lapsi tihutöitä tee ihan silkkaa ilkeyttään sinua kohtaan vaikka siltä tuntuukin.Kyllähän se ärsyttää jos on kahvinporot levitelty roskiksesta lattialle,mut ei sitä ikuisuuksiin jatku. =)

No herranjestas sentään... saa kai sitä noin sanoa jos siltä tuntuu, miksi kaunistelemaan. Saa äitikin tuollaisia tunteita tuntea ja puhua siitä vaikka täällä nimettömänä aikuisten kesken. Tokkopa ap jatkuvasti noin ajattele, nyt vaan kuulostaa väsyneeltä arkeen jonka jokainen äiti tietää joskus olevan haasteellista.

Kylläpähän moni on joskus salaa mielessään miettinyt että tulikin lapsi tehtyä ja happi hyppelyn jälkeen mitään rakkaampaa ei ole kuin oma lapsi. Pitää joskus saada sanoa asiat niin kuin ne tuntuu.

Mulla on aina ollut asioiden esittämistapa tökerö.Varsinkin kirjoittamalla.Saa toki sanoa,ja en väitä ettenkö itsekin ole välillä räjähtämispisteessä 1v7kk tempauksien takia.Mut hammasta purren,ei se lapsi niitä silkkaa ilkeyttään tee.

:)

Ei lapsi teekään ilkeyttään, ja siitä se noidankehä sitten alkaakin hyrräämään, kun hermostun lapseen, joka käyttäytyy lapsen lailla, ja joka oli kovasti toivottu ja odotettu. Olenkin ajatellut että voikohan todella vaikea raskaus ennenaikaisuuden vaaroineen ja sairaalassa makaamisineen vaikuttaa jotenkin. Sillä kuitenkin kaiken hermostumisenkin keskellä minulla on aivan järkyttävä menettämisen pelko juuri lasta koskien. Toki varmasti jokainen vanhempi kokee samoin, mutta itse usein ajattelen asiaa. Miksiköhän, en tiedä itsekään.

mikset tee kotihommia/siivousta kun lapsesi nukkuu tai miehesi on tullut kotiin ja voi katsoa vuorostaan tytön perään?
(ellet sitten ole yh) Luulisi,että lapsen kanssa oleminen ja tekeminen menee kotitöiden edelle. Toki kaikki äidit/isät kaipaavat joskus omaa rauhaa lapsilta :hug:

Yhteistyössä