Tiedättekö naisia, jotka olisivat tahalleen hankkiutuneet raskaaksi, jotta mies ei lähtisi suhteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26472306]Miten on käynyt?[/QUOTE]

Minun yksi tuttu tekeytyi raskaaksi, jotta saisi naimisissä olevan miehen, jota hän niin rakastaa ja saisi tämän. No nainen on nyt saanut enismmäisen lapsen kyseiselle miehelle ja vuoden lasta hoiti ilman lapsen isää. Nytten tulossa toinen kyseiselle miehelle ja nyt mies sitten päätti olla hänen kanssaan. säälittäviä ihmisiä löytyy.(ei ole eronut ex-vaimostaan, vaan on asumiserossa!) Että kaikenlaista

Tiedän. Yksi kaveri teki niin. Suhde vaan paheni, erosivat raskausaikana eikä lapsen isä halua nähdä lastaan. Nyt kaverilla on uusi mies, jolle hankkiutui raskaaksi heti. Ovat olleet nyt 2 vuotta yhdessä.

Tiedän. Mies jätti naisen (nainen oli n. 20 v), eikä tavannut lastaan koskaan siihen mennessä ainakaan mitä minä tiedän, kun lapsi oli kolme. Sittemmin en ole kuullut heistä, koska asuvat eri maassa kuin minä. Olivat tuolloin kumpikin samalla työpaikalla missä minä, joten tiedän tämän varmaksi. Mies vältteli naista kun ruttoa raskausajasta eteenpäin, ei edes siis puhunut naiselle enää sanaakaan. Vaikka kuulostaa julmalta, niin minkäs teet, nainen kyllä manipuloi todella törkeästi, ja mielestäni ansaitsi mitä sai. Lasta vaan käy/kävi sääliksi. Aivan ihana ja toooodella kaunis lapsi olikin, vaikka ei sillä ulkonäöllä nyt olekaan merkitystä.

Tiedän. Mies lähti lapsesta huolimatta. On kyllä lapsen elämässä mukana, mutta naisen kanssa ei sen enempää tekemissä, mitä lapsen kannalta välttämätöntä.

Tiedän. Lapsi oli miehen lääkityksestä johtuen elinkelvoton ja kuoli synnytyksessä. Mies oli sanonut lääkityksestä ja myös kertonut haluavansa lapsia myöhemmin kun sairaus on siinä vaiheessa, että lääkitys voidaan väliaikaisesti lopettaa.
Vuosia heillä meni huonosti asuivat erilläänkin mutta nyt heillä on kaksi lasta ja vaikka tapaus on jättänyt jäljet suhteeseen ovat silti onnellisesti yhdessä.
Kaveri on myöhemmin myöntänyt tehneensä väärin ja tiennyt myös riskit mutta ei ollut uskonut, että hänen vauvalle mitään voisi käydä.
Vauvakuume voi tosiaan joskus ylittää kaiken ihmisjärjen.

Tiedän pariskunnan, joka yhteisestä päätöksestä hankki vielä yhden lapsen, jotta avioliitto pelastuisi.

Se lapsi on nyt leikki-iässä, ja ilmeisen hyvin pariskunnalla menee. Taitaa olla poikkeus, joka vahvistaa säännön, sillä harvemmin huonoa suhdetta on kai saatu paremmaksi tekemällä lapsi.

Tiedän kaksi: toinen myönsi tehneensä lapsen, jotta mies ei lähtisi. Mies lähti silti. Toinen väitti olevansa raskaana, mies lähti silti. Naiselle tuli keskeneno aika pian tuon jälkeen. Epäilen, oliko raskaana ollenkaan...

Kyllä tiedän yhden. On jo vähän vitsi kaveripiirissä että jso x kertoo että suhteessa on vaikeaa, niin seuraavalla kerralla ilmoittaa olevansa raskaana. x meni aksi kertaa naimisiin raskauden tähden saman miehen kanssa ja aina erosivat. Toisen eron ja kolmen lapsen jälkeen nainen löysi uuden miehen, elämä on aika haastavaa uusioperheenä ja juuri kuulin että on taas raskaana. Ja en viitti ees mainita millasia ongelmia lapsilla on tuossa perheessa, erityisesti esikoisella..

Minä suostuin lapsen tekoon kun aikanaan löysin ihanan miehen(koska pelkäsin että hän etsii sitten sellaisen joka haluaa lapsen jos mä kieltäydyn) enkä halunnut olla enään yksin(oli monta vuotta yh elämää takana)

Ollaan oltu monta vuotta yhdessä ja niistä vuosista useampi vuosi naimisissakin, ja aada-mariia on molempien silmäterä <3

Tiedän yhden joka esitti olevansa raskaana useille eri poikaystävilleen ja aina tuntui saavan keskenmenon. Sittemmin näköjään tulikin raskaaksi jollekin ja sai kaksoset ja vauvan näiden jälkeen. Mies tosin ei kovin onnelliselta kuulosta..

tiedän. nainen tällä hetkellä raskaana ihan viimesillänsä.. saas nähdä miten käy. nainen on siis todella omistushaluinen, ja hankkiutu raskaaksi, ettei mies pääsis hänestä eroon. (+ akka on tyhmä ku saapas.)

Joo, mieheni ex. Jätti pillerit syömättä, mutta "muisti" kertoa, vasta kun oli raskaana. Mies jäi kuin jäikin suhteeseen (oli jo siis etsinyt itselleen asuntoa) vielä viideksi vuodeksi. Tämä ei ole mieheni panettelelua exästään. Nainen itse kerran suutuspäissään puhelimessa myönsi tämän.

Juu tiedän,kyseinen nainen hankkiutui raskaaksi juuri siinä vaiheessa kun silloinen mies oli ilmoittanut että lähtee avoliitosta.Mieshän sitten jäi ja mutta erosivat lapsen ollessa 6kk.Naisella oli takavasemmalla uusi jo odottamassa ja pari vuotta myöhemmin toisti temppunsa kun avomies nro2 alkoi saada tarpeekseen-tämä toinen lapsi on nyt 2v ja kolmas syntyy hetkenä minä hyvänsä-tosin mitä ilmeisimmin ei ole kuitenkaan avomiehen vaan naisen yhdenillan suhteesta.että silleen..

[QUOTE="vieras";26476145]Joo, mieheni ex. Jätti pillerit syömättä, mutta "muisti" kertoa, vasta kun oli raskaana. Mies jäi kuin jäikin suhteeseen (oli jo siis etsinyt itselleen asuntoa) vielä viideksi vuodeksi. Tämä ei ole mieheni panettelelua exästään. Nainen itse kerran suutuspäissään puhelimessa myönsi tämän.[/QUOTE]

Juu näin meilläkin!He tosin pysyivät yhdessä vain 1,5v sen jälkeen.Tunnusti kyllä asian silloin aikanaan kun erosivat.Kyseinen nainen toisti temppunsa seuraavassa suhteessaan-kahdesti.Ovat nyt sitten eroamassa kuitenkin tämän nykyisensäkin kanssa.

Yhteistyössä