Ei sitä tissien kokoa voi valita jos ei mene leikkaukseen.Alkuperäinen kirjoittaja hohoo:Rajansa kaikella, myös tissien koossa.
Ei sitä tissien kokoa voi valita jos ei mene leikkaukseen.Alkuperäinen kirjoittaja hohoo:Rajansa kaikella, myös tissien koossa.
ei esim 70 D oo mitenkään kovin isoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei. Mutta D on jo iso.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ovatko 80B-kokoisetkin isot? Entä 85A?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No A: rinnat isot.Alkuperäinen kirjoittaja Tietovisa:Vastausvaihtoehdot:
A) Rinnat ovat isot.
B ) Rinnat ovat samankokoiset kuin A-kupin rinnat.
No juurikin siksi, että itsessään rinnan koko on 70D:ssä ja 85A:ssa sama, mutta ympärysmitta rintojen alta on 85A:ta käyttävällä 15 cm suurempi kuin 70D:tä käyttävällä. Ja tämä ei ole uskonasia vaan faktaa. Epäilijät voivat seuraavalla markettikäynnillään käydä asettamassa vaikka kaarituelliset 70D- ja 85A-liivit päällekkäin, niin huomaavat, että samankokoiset ovat .Alkuperäinen kirjoittaja ?:en usko...miks sit on olemassa eri kuppikokoja jos kaikille sopii sama?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, ei saakaan. Tai rinnat kyllä sopivat kuppeihin kuin nakutettu, mutta hakaset eivät yllä kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja totuus:niin mut ei 85A saa päällensä mahtumaan 70D liivejä, koska 85A on läski pikkutissinen ja 70D on laiha isotissinen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toimii toiseenkin suuntaan mielestäni. Siis kuten sanoin, 85A on samankokoinen tilavuudeltaan kuin 70D.Alkuperäinen kirjoittaja e:Mutta entäs ap, jos sanon, että olen A-kuppinen? Onko tässäkin sitten mahdollisuus, että oikeasti olenkin rintava? Vai toimiiko vain toiseen suuntaan...
No ei ne isot nii tavoilteltavat ole.Alkuperäinen kirjoittaja ......:ei esim 70 D oo mitenkään kovin isoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei. Mutta D on jo iso.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ovatko 80B-kokoisetkin isot? Entä 85A?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No A: rinnat isot.Alkuperäinen kirjoittaja Tietovisa:Vastausvaihtoehdot:
A) Rinnat ovat isot.
Rinnan koko sama, mutta sen tissimöllykän koko on eriAlkuperäinen kirjoittaja ap:No juurikin siksi, että itsessään rinnan koko on 70D:ssä ja 85A:ssa sama...
Tos ole muuat isoa ku ympärys.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ovatko 80B-kokoisetkin isot? Entä 85A?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No A: rinnat isot.Alkuperäinen kirjoittaja Tietovisa:Vastausvaihtoehdot:
A) Rinnat ovat isot.
No eiväthän ne ole täysin samat, toisessa kuppi on leveämpi kuin toisessa. Tilavuus on sama, muoto ei. Mutta ei myöskään nainen ole täysin tasan 75cm tai 80cm rintakehältään. Joskus on toinen koko parempi kuin toinen, jos mitoituksessa on hieman eroja. Käytän hyödyksi rinnakkaiskokoja.Alkuperäinen kirjoittaja ?:en usko...miks sit on olemassa eri kuppikokoja jos kaikille sopii sama?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, ei saakaan. Tai rinnat kyllä sopivat kuppeihin kuin nakutettu, mutta hakaset eivät yllä kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja totuus:niin mut ei 85A saa päällensä mahtumaan 70D liivejä, koska 85A on läski pikkutissinen ja 70D on laiha isotissinen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toimii toiseenkin suuntaan mielestäni. Siis kuten sanoin, 85A on samankokoinen tilavuudeltaan kuin 70D.Alkuperäinen kirjoittaja e:Mutta entäs ap, jos sanon, että olen A-kuppinen? Onko tässäkin sitten mahdollisuus, että oikeasti olenkin rintava? Vai toimiiko vain toiseen suuntaan...
Tissimöllykkä Hauska :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Rinnan koko sama, mutta sen tissimöllykän koko on eriAlkuperäinen kirjoittaja ap:No juurikin siksi, että itsessään rinnan koko on 70D:ssä ja 85A:ssa sama...
JOs tällä viitataan minuun, niin voin nyt kai tunnustaa, että kuljin vuosikaudet 80B-koon liiveissä, kunnes annoin liivikauppiaan katsastaa oikean kokoiset liivit itselleni. Ja tämä oikea kokoni on 70D. Joo, tiedän, oon ollut tosi tonttu, kun oon käyttänyt noin löysää ympärystä.Alkuperäinen kirjoittaja -:Joku pikkutissinen joka haluaisi olla isotissinen ja uskottelee niin itselleen ostamalla vääränkokoiset liivit.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Kummasti isoja tissejä kuolaavat kyllä valitsevat kuitenkin 70D:n kuin 85A:n rinnat omaavan typyn.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ei ne samalta NÄYTÄ. Eikä se koko skaalalla mnene noin, rinnakkaiskoot on, mutta ei 85A ja 70D ole "saman kokoiset".Alkuperäinen kirjoittaja ap:rintojen tilavuus on sama, jos kuppikoko on 70D, 75C, 80B tai 85A.
Mutta toki ap on oikeassa. 85A:n tissit on lintatttu pitkin komeata rintakehää ja 70D:n tissit on survottu siitä irti.
Mutta kuka jaksaa tästä jauhaa ja erityisesti miksi?
Ei, ne eivät ole samat. Esim kaarituen muoto on eri. Ympärysmitta on eri. Tissiin käytetty kangasmäärä voi olla sama.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Epäilijät voivat seuraavalla markettikäynnillään käydä asettamassa vaikka kaarituelliset 70D- ja 85A-liivit päällekkäin, niin huomaavat, että samankokoiset ovat .
Onks sulla sitten omenat siellä tissien lisäksi?Alkuperäinen kirjoittaja Mira:Mulla on 70C ja mulla on ihan minitissit.
Tai sanotaan ennemmin niin, että voi verrata 70C:n ja 90C:n liivejä, niin ehkä loppuu tämä rintojen koon kuvailu pelkkää kirjainta käyttäen.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei, ne eivät ole samat. Esim kaarituen muoto on eri. Ympärysmitta on eri. Tissiin käytetty kangasmäärä voi olla sama.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Epäilijät voivat seuraavalla markettikäynnillään käydä asettamassa vaikka kaarituelliset 70D- ja 85A-liivit päällekkäin, niin huomaavat, että samankokoiset ovat .
Ookkeeii... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Sitä, ettei voi normaalia kesämekkoakaan käyttää ilman että joku tuijottaa kaula-aukkoon. Esim. anoppi.
No ilmeisesti olin paheellisesti pukeutunut maastonvihreässä halterneck-puutarhamekossani tässä yksi päivä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ookkeeii... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Sitä, ettei voi normaalia kesämekkoakaan käyttää ilman että joku tuijottaa kaula-aukkoon. Esim. anoppi.
Jos mulla olis tollaset hinkit niin mä käyttäisin tasan semmosia et ne kanssa näkyis :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:No ilmeisesti olin paheellisesti pukeutunut maastonvihreässä halterneck-puutarhamekossani tässä yksi päivä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ookkeeii... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Sitä, ettei voi normaalia kesämekkoakaan käyttää ilman että joku tuijottaa kaula-aukkoon. Esim. anoppi.
Nou hätä. Tänään oli päällä harmaa vanhan paikallisradion mainos t-paita, mikä oletettavasti ei aiheuta närää millään taholla.
Jos ei ois näitä hinkkejä, voisin pitää mitä vaan. Vaihtari? :xmas: