Tiedättekö, mitä tarkoittaa "D-kupin rinnat"?

• Viestiketjun aloittaja Tietovisa
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mutta entäs ap, jos sanon, että olen A-kuppinen? Onko tässäkin sitten mahdollisuus, että oikeasti olenkin rintava? Vai toimiiko vain toiseen suuntaan...
Toimii toiseenkin suuntaan mielestäni. Siis kuten sanoin, 85A on samankokoinen tilavuudeltaan kuin 70D. :)
niin mut ei 85A saa päällensä mahtumaan 70D liivejä, koska 85A on läski pikkutissinen ja 70D on laiha isotissinen.
Joo, ei saakaan. Tai rinnat kyllä sopivat kuppeihin kuin nakutettu, mutta hakaset eivät yllä kiinni.
en usko...miks sit on olemassa eri kuppikokoja jos kaikille sopii sama?
No juurikin siksi, että itsessään rinnan koko on 70D:ssä ja 85A:ssa sama, mutta ympärysmitta rintojen alta on 85A:ta käyttävällä 15 cm suurempi kuin 70D:tä käyttävällä. Ja tämä ei ole uskonasia vaan faktaa. Epäilijät voivat seuraavalla markettikäynnillään käydä asettamassa vaikka kaarituelliset 70D- ja 85A-liivit päällekkäin, niin huomaavat, että samankokoiset ovat :).

.
Alkuperäinen kirjoittaja ......:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tietovisa:
Vastausvaihtoehdot:

A) Rinnat ovat isot.
B ) Rinnat ovat samankokoiset kuin A-kupin rinnat.
No A: rinnat isot.
Ovatko 80B-kokoisetkin isot? Entä 85A?
Ei. Mutta D on jo iso.
ei esim 70 D oo mitenkään kovin iso
No ei ne isot nii tavoilteltavat ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mutta entäs ap, jos sanon, että olen A-kuppinen? Onko tässäkin sitten mahdollisuus, että oikeasti olenkin rintava? Vai toimiiko vain toiseen suuntaan...
Toimii toiseenkin suuntaan mielestäni. Siis kuten sanoin, 85A on samankokoinen tilavuudeltaan kuin 70D. :)
niin mut ei 85A saa päällensä mahtumaan 70D liivejä, koska 85A on läski pikkutissinen ja 70D on laiha isotissinen.
Joo, ei saakaan. Tai rinnat kyllä sopivat kuppeihin kuin nakutettu, mutta hakaset eivät yllä kiinni.
en usko...miks sit on olemassa eri kuppikokoja jos kaikille sopii sama?
No eiväthän ne ole täysin samat, toisessa kuppi on leveämpi kuin toisessa. Tilavuus on sama, muoto ei. Mutta ei myöskään nainen ole täysin tasan 75cm tai 80cm rintakehältään. Joskus on toinen koko parempi kuin toinen, jos mitoituksessa on hieman eroja. Käytän hyödyksi rinnakkaiskokoja.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
rintojen tilavuus on sama, jos kuppikoko on 70D, 75C, 80B tai 85A.
Ei ne samalta NÄYTÄ. Eikä se koko skaalalla mnene noin, rinnakkaiskoot on, mutta ei 85A ja 70D ole "saman kokoiset".
Kummasti isoja tissejä kuolaavat kyllä valitsevat kuitenkin 70D:n kuin 85A:n rinnat omaavan typyn.

Mutta toki ap on oikeassa. 85A:n tissit on lintatttu pitkin komeata rintakehää ja 70D:n tissit on survottu siitä irti.

Mutta kuka jaksaa tästä jauhaa ja erityisesti miksi?
Joku pikkutissinen joka haluaisi olla isotissinen ja uskottelee niin itselleen ostamalla vääränkokoiset liivit.
JOs tällä viitataan minuun, niin voin nyt kai tunnustaa, että kuljin vuosikaudet 80B-koon liiveissä, kunnes annoin liivikauppiaan katsastaa oikean kokoiset liivit itselleni. Ja tämä oikea kokoni on 70D. Joo, tiedän, oon ollut tosi tonttu, kun oon käyttänyt noin löysää ympärystä.

vieras
koolla nyt ei oo merkitystä,kellon pienet ja kellä ei. mutta monet aniset kasvattaa ympärysmittaa kun tarvitsevat isommat liivit,myös minä joskus. kun olin varma että mulla on b kuppi ja 75 b kuitenkin pieni niin ostin sitten 80 b. vaikka se oikea koko sitten ois ollut joku muu. tukihan tulee siittä ympäryksestä,oli tyhmää ostaa isommat siltä osin vaikka kuppiin tissit paremmin mahtukin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Epäilijät voivat seuraavalla markettikäynnillään käydä asettamassa vaikka kaarituelliset 70D- ja 85A-liivit päällekkäin, niin huomaavat, että samankokoiset ovat :).
Ei, ne eivät ole samat. Esim kaarituen muoto on eri. Ympärysmitta on eri. Tissiin käytetty kangasmäärä voi olla sama.
Tai sanotaan ennemmin niin, että voi verrata 70C:n ja 90C:n liivejä, niin ehkä loppuu tämä rintojen koon kuvailu pelkkää kirjainta käyttäen.

vieras
mulla on rintaliivit kokoa 65 G jos mun pitäs ahtaa itseni D kuppiin pitäs ympäryksen sitten olla 80 D ja ne pyörisi päällä vailla minkäälaista tukea. en viitti ees kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Sitä, ettei voi normaalia kesämekkoakaan käyttää ilman että joku tuijottaa kaula-aukkoon. Esim. anoppi.
:eek: Ookkeeii... :xmas:
No ilmeisesti olin paheellisesti pukeutunut maastonvihreässä halterneck-puutarhamekossani tässä yksi päivä. :xmas:
Nou hätä. Tänään oli päällä harmaa vanhan paikallisradion mainos t-paita, mikä oletettavasti ei aiheuta närää millään taholla.

Jos ei ois näitä hinkkejä, voisin pitää mitä vaan. Vaihtari? :xmas:

Sitä, ettei voi normaalia kesämekkoakaan käyttää ilman että joku tuijottaa kaula-aukkoon. Esim. anoppi.
:eek: Ookkeeii... :xmas:
No ilmeisesti olin paheellisesti pukeutunut maastonvihreässä halterneck-puutarhamekossani tässä yksi päivä. :xmas:
Nou hätä. Tänään oli päällä harmaa vanhan paikallisradion mainos t-paita, mikä oletettavasti ei aiheuta närää millään taholla.

Jos ei ois näitä hinkkejä, voisin pitää mitä vaan. Vaihtari? :xmas:
Jos mulla olis tollaset hinkit niin mä käyttäisin tasan semmosia et ne kanssa näkyis :LOL: :ashamed: :snotty:

Yhteistyössä