Tiedättekö mikä on tsainapimun ja Suomi-neidon ero?

vierailija
Allekirjoitan täysin mitä kirjoitit aiemmassa viestissäsi.
Super-Setis on sivistymätön moukka, joka kyttää jokaisen sanan mitä kirjoitan tällä palstalla.
Hän on kuin Donald Trumpin kaksoiskappale, jolle voi naureskella.
Suusta ja kynästä tulee milloin mitäkin sammakoita.
Suosittelen kuuntelemaan Maarit Tastulan ohjelman, jossa 90 v. näyttelijä Heidi Krohn kertoo elämästään. Hän on täysin hullaantunut digilaitteisiin, ja seuraa niiden avulla maailman menoa. Heidi on matkustanut koko elämänsä laajasti ympäri maailmaa, ja haluaisi vielä käydä Roomassa, mutta kokee rolaattorin avulla reissaamisen hankalaksi.
Hän on myös kiinnostunut buddhalaisuudesta, ja kritisoi vahvasti lähetyksesssä kristillisiä hautajaismenoja. Mielenkiintoinen tyyppi, jonka elokuvat olen kai kaikki katsonut.
On tyhmää jäädä roikkumaan nuoruuteen, ja kuvitella siten imevänsä nuoremman ihmisen energiat ja ajatusmaailman.
Heidi puhui lämpimästi kahdestä entisestä puolisostaan. Niin minäkin puhun ja ajattelen. Jokainen yrittää parhaansa omilla voimavaroillaan. Ei meistä kukaan tiedä mihin sairastuu, ja miten elämässään käy.
Nimettömänä nettikirjoittajana en altista itseäni törkypostille, kuten muut julkisuuden henkilöt tekevät.
Kuten jo toisessa ketjussa kerroin, en ole vielä avannut päivän uutisia. Aurinko paistaa, ja tuuli ulvoo. Tänään minulla olisi ollut ihan kiva meno, mutta minun ei tee mieli lähteä. Polveni voi jo hyvin. Elän itsenäistä, tasapainoista ja onnellista elämää. Olen aina tykännyt nauraa asioille, ja niin nauran edelleen. En kaipaa ketään, ja toivottavasti kukaan ei kaipaa minua. Lapseni elävät ulkomailla, ja saan heitä ihania viestejä.
Naapureinani on paljon ulkomaalaisia. On ihana kuulla, kun he lähtevät aamulla töihin ja lapset päiväkotiin, ja illalla palaavat koteihinsa. Apteekin Terveydeksi! ilmaislehdessä Miitta-täti sanoo ettei voisi kuvitella asuvansa missään muualla kuin Helsingissä. Hyvin minäkin olen täällä viihtynyt. Miitta tekee vielä täysillä töitä taiteen parissa. Kyllä minäkin voisin hakeutua takaisin työelämään, mutta en halua. Tykkään olla jouten ja vapaa.
Nyt pääni ja kattoni yläpuolella lentää hävittäjä. Mediassa kerrottiin, että Helsingin yläpuolella tänään kunnioitetaan poisnukkunutta puolustusvoimien palvelijaa. Levätköön hän rauhassa. Suomi on itsenäinen ja vapaa maa. Jos minua haukutuaan tällä palstalla alepaksi, joku toinen kirjoittaja laittaa kätensä lippaan, kun näkee minut katukuvassa.
En ole ikinä havitellut elämässäni mainetta ja kunniaa.
Huh kun tuntuu isänmaalliselta tuon jyrinän jälkeen. Kiitos kaikille myös edesmenneelle isälleni, kun puolustitte ja puolustatte tätä pientä ja sisukasta maata jollainen minäkin yhtenä Suomen kansalaisena olen ollut ja tulen olemaan.
Kiitos, jos jaksoit lukea ylipitkän kirjoitukseni.
levätköön (korjaus)
 
vierailija
Tunnen työkavereina enemmän tsainoja kuin Setis. He ovat ihan kuin suomalaiset kanssasisaret. Käyvät töissä ja välillä heilläkin on huono päivä. Joku on laiskempi joku ahkerampi
Luultavasti kaikki työkaverisi kuitenkin tekevät työnsä hyvin palkkansa eteen. Jotkut vain osaavat suorittaa työnsä esittämättä ahkeraa ja kiireistä. Eksäni aina sanoi, että olen multitaskaaja. Sama juttu työpaikoillani. Tein monen työt enkä tehnyt itsestäni numeroa.
Sitten pamahti 60 v. täyteen, cv:ni oli loppuun asti hiottu, ja en kelvannut enää minnekään.
Kuka sen kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse? Suomen talous on päin peetä, ja minua vain naurattaa.
 

Yhteistyössä