petra
tuomitsee ennustelemisen ja noituuden. Ja ennustamalla tai pyytämällä ennustuksia omaan elämäänne, toimitte Jumalan tahtoa vastaan. Mitä ajattelette siitä?
siis ennustajiin?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:En mitään,koska en usko satusetiin...
niin ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen = Jumala on olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Tiiäks ap mä uskon ennemmin ennustajiin kun minkäänlaisiin jumaliin. Ennustaja sentään on olemassa
Ei vaan siihen sun Jumalaasi..Alkuperäinen kirjoittaja petra:siis ennustajiin?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:En mitään,koska en usko satusetiin...
Jumalaan, joka loi taivaan ja maan ja ihmisen...Taitaa olla muidenkin, kuin minun Jumalani...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ei vaan siihen sun Jumalaasi..Alkuperäinen kirjoittaja petra:siis ennustajiin?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:En mitään,koska en usko satusetiin...
Kannattais miettiä elämässään vakavasti asioita, joilla on iänkaikkinen merkitys.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei hetkauta.
Sopii toivoa.. Empä jaksa uskoa mihkään höpöhöpöön.Alkuperäinen kirjoittaja petra:niin ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen = Jumala on olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Tiiäks ap mä uskon ennemmin ennustajiin kun minkäänlaisiin jumaliin. Ennustaja sentään on olemassa
Ja ennustusko on sitten faktaa, oikeaa asiaa??? Taitanut humpsahtaa asiat vähän nurinpäin .Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Sopii toivoa.. Empä jaksa uskoa mihkään höpöhöpöön.Alkuperäinen kirjoittaja petra:niin ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen = Jumala on olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Tiiäks ap mä uskon ennemmin ennustajiin kun minkäänlaisiin jumaliin. Ennustaja sentään on olemassa
Ja, vain miettimällä pääsee totuuden juurille. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja petra:Kannattais miettiä elämässään vakavasti asioita, joilla on iänkaikkinen merkitys.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei hetkauta.
Kellä on kellä ei...Alkuperäinen kirjoittaja petra:Ja ennustusko on sitten faktaa, oikeaa asiaa??? Taitanut humpsahtaa asiat vähän nurinpäin .Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Sopii toivoa.. Empä jaksa uskoa mihkään höpöhöpöön.Alkuperäinen kirjoittaja petra:niin ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen = Jumala on olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Tiiäks ap mä uskon ennemmin ennustajiin kun minkäänlaisiin jumaliin. Ennustaja sentään on olemassa
Millä perusteella päättelet, etten mä ole niitä miettinytkin?Alkuperäinen kirjoittaja petra:Kannattais miettiä elämässään vakavasti asioita, joilla on iänkaikkinen merkitys.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei hetkauta.
Joo, mutta kannattaisi ihmisten kyllä pysähtyä kerran, ja miettiä, mitä kaiken tämän jälkeen. Totta puhut, ei ole järjen asia, Jumala antaa uskon ja haluaa pelastaa aivan jokaisen.Alkuperäinen kirjoittaja moonlight83:Ja, vain miettimällä pääsee totuuden juurille. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja petra:Kannattais miettiä elämässään vakavasti asioita, joilla on iänkaikkinen merkitys.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei hetkauta.
Eikö se oo just, et ei saa miettiä ku eihän se järjen asiaa oo.
Hienoa, jos olet. Millaiseen tulokseen tulit?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Millä perusteella päättelet, etten mä ole niitä miettinytkin?Alkuperäinen kirjoittaja petra:Kannattais miettiä elämässään vakavasti asioita, joilla on iänkaikkinen merkitys.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei hetkauta.