Tiedätkö mitä tein tänään?

Irtisanonut itseä yhdestä paikasta jo toinen kerta,ensimäisen kerran jälkeen olen tullut takaisin,kun pomo puhui mua ympäri,mutta nyt toisen kerran jälkeen ei auta mulle mitään,saa sanoa mitä vaan,mut sinne en mee enää ainakin,ihan vaan ongelmia,mistä en oikein halua puhua,mutta en tee töitä semmosessa paikassa mikä ei oikein enää mielyttä

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no jos sä et siellä viihdy yhtään, etkä joudu taloudellisesti pulaan jos et siellä ole, niin todellakin lähet pois :)
en joudu pulaan,mutta toki aina on kiva jos työt,mutta miten voi tehdä työt jos ei siitä annetaan,sekä aina joku arvostelee,no paljon muuta,voi jos haluat vain yv:llä kertoa

jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
no jos sä et siellä viihdy yhtään, etkä joudu taloudellisesti pulaan jos et siellä ole, niin todellakin lähet pois :)
en joudu pulaan,mutta toki aina on kiva jos työt,mutta miten voi tehdä työt jos ei siitä annetaan,sekä aina joku arvostelee,no paljon muuta,voi jos haluat vain yv:llä kertoa
no jos siltä tuntuu, niin laita vaan viestiä :)
en kuitenkaan ole menossa vielä nukkumaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
no jos siltä tuntuu, niin laita vaan viestiä :)
en kuitenkaan ole menossa vielä nukkumaan :)
:wave:

Yhteistyössä