Tiedätkö mitä saat äitienpäivälahjaksi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 10:55 mää vaan kirjoitti:
lapselta jonkun koulussa tehdyn jutun, mieheltä en mitään kun "en ole hänen äitinsä"


:headwall: :headwall:

ihan kun jotain suurta pitäis hommata, mutta kun asenne on toi niin ei edes kukkia vaivaudu hommaa...
En minäkään saa mieheltä mitään, syy on juuri se etten ole hänen äitinsä. En minäkään hänelle isänpäivänä mitään osta samasta syystä.
Omia äitejämme toki muistetaan, ja lapsilta saan ainakin kortit ja varmaan jotain itsetehtyä pientä.
 
Mun on pakko hehkuttaa. Pääsin toissapäivänä käymään kokvartalohieronnassa ja kulmien ja ripsien kestovärjäyksessä. Kun tulin kotiin, mies oli hommannut minulle lahjakortin erääseen kauneushoitolaan kasvohoitoon ja käsihoitoon ja luulin et se on äitienpäivälahja muttei se ookaan. Ei ollut edes hääpäivälahja joka lähestyy kohta.. En tosin tiedä saanko sitte äitienpäivälahjaksi mitään.

Mulla on niin kultainen tuo mies. Lisäksi olen päässyt käymään tavallisella hierojalla ja sinne taas on aika ens viikolla.. Tosin sen olen ansainnutkin kun tuota vauvaa nostelee niin jumiutuu paikat aika paljon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:00 Hömppä kirjoitti:
Mun on pakko hehkuttaa. Pääsin toissapäivänä käymään kokvartalohieronnassa ja kulmien ja ripsien kestovärjäyksessä. Kun tulin kotiin, mies oli hommannut minulle lahjakortin erääseen kauneushoitolaan kasvohoitoon ja käsihoitoon ja luulin et se on äitienpäivälahja muttei se ookaan. Ei ollut edes hääpäivälahja joka lähestyy kohta.. En tosin tiedä saanko sitte äitienpäivälahjaksi mitään.

Mulla on niin kultainen tuo mies. Lisäksi olen päässyt käymään tavallisella hierojalla ja sinne taas on aika ens viikolla.. Tosin sen olen ansainnutkin kun tuota vauvaa nostelee niin jumiutuu paikat aika paljon.
onnellinen *huoh* :(
 
olen joka vuosi saanut itse toivoa jotakin, nyt haluan ja saankin hiekan värisen mariskoolin ( :ashamed: ) ja tytöt 3v. on ilmoittanut et teemme kakun eli mie teen pohjan ja he täyttävät koristelevat sen iskän kanssa, saan sen sitten kahvin kanssa sänkyyn :heart:
 

Yhteistyössä