Ticketin talvihaalari kokoapua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Voisin ostaa kaveriltani Ticketin vauvamallisen talvihaalarin koossa 86. Tyttömme täyttää vuoden ensi kesänä ja mietin onkohan tuo oikea koko? Tällä hetkellä käyttää 74 koon vaatteita ja tuo äp:n haalari on vielä hieman reilu (jalat ja kädet eivät tule ulos lahkeista ja hihoista). Olen kuullut että ko. merkin vaatteet olisivat reilua mitoitusta. Eli asiantuntijat, mitä veikkaatte: onko liian iso koko vai sopiva?

Meidän poika oli toissatalvena 1,5-2-vuotias ja hänellä Ticketin snowbaggie kokoa 92, joka oli reilunkokoinen koko talven. Uskoisin siis että koko 86 on hyvä. (Ellei mitoitus ole muuttunut huomattavasti)

Riippuu minkä vuoden mallistoa. Toiset vastaavat kokoaan, toiset taas tosi reiluja. Jos kohtuuhintaan saat niin osta, kyllä sen eteenpäin saa myytyä jos ei sovikkaan.

Kiitos vastauksista! 2012 mallistoa, taisi olla juuri tuo snowbaggie. Ei juuri käytetty ja edullisesti saisin, mietin vaan että jos on liian iso ensi talvena ja pieni sitä seuraavana. ..

Itse ostin 80cm haalarin ensitalveksi elokuun lopussa vuoden täyttävälle. Luulisi ainakin alkutalven menevän. Mutta ostin ajatuksella, että ostetaan kun hyvään aleen saa ja pistetään sitten eteenpäin myyntiin jos ei passaakkaan :)

Meidän poika on nyt vuoden ja 74,5cm pitkä ja käyttää 74vaatteita ja ostin hänelle käytettynä Ticketin haalarin kokoa 86cm. Kokeilin päälle niin todella reilu on vielä että saa nähdä onko vielä syksylläkään sopiva :D

[QUOTE="vieras";28301925]Itse ostin 80cm haalarin ensitalveksi elokuun lopussa vuoden täyttävälle. Luulisi ainakin alkutalven menevän. Mutta ostin ajatuksella, että ostetaan kun hyvään aleen saa ja pistetään sitten eteenpäin myyntiin jos ei passaakkaan :)[/QUOTE]

Niin, ja siis 2012 mallistoa myös, ja ainakin 80cm Reiman haalariin verrattuna oli reilumpaa mitoitusta....

Mä ostin tän talven Snowbaggiehaalarin meidän 2-vuotiaalle kokoa 92. Lapsi siis täyttää parin viikon päästä 2 vuotta ja tuo haalari olis tarkoitus ottaa ensitalvena käyttöön. Uskon, että se on sitten ihan sopiva, kokeiltiin jo nyt päälle ja vähän reilu oli. En usko että lapsi kasvaa tässä vuoden mittaan niin paljoa, ettei se ainakin alkutalvea menis. Tää vuosi ois varmasti pärjätty hyvin 86 haalarilla eli uskon, että teilläkin se vois olla ensvuonna ihan passeli :)

[QUOTE="vieras";28301925]Itse ostin 80cm haalarin ensitalveksi elokuun lopussa vuoden täyttävälle. Luulisi ainakin alkutalven menevän. Mutta ostin ajatuksella, että ostetaan kun hyvään aleen saa ja pistetään sitten eteenpäin myyntiin jos ei passaakkaan :)[/QUOTE]

Paljonko maksoit, kun oli kerran hyvässä alessa? Itse ostin kanssa Ticketin haalarin just siksi, kun se oli niin halpa (62euroa), semmonen ruudullinen harmaa kuosi, oli minusta tosi nätti. Koko oli siis 92cm. Itsekin ajattelin että se voi sitten myydä, jos ei koko talvea mahdukaan.

Yhteistyössä