Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:Tää ymmärsi googlettaa. Olettekos miettineet tuota suomennettuna. Lippu taivaaseen ? :|
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:Tää ymmärsi googlettaa. Olettekos miettineet tuota suomennettuna. Lippu taivaaseen ? :|
aivan. vain sitä käyttämällä pääsee taivaaseen. esim. reiman vaatteilla osoite on horna
Alkuperäinen kirjoittaja -:Kieltämättä mä oon vähän ihmetellyt et miten lastenvaatemerkki voi olla "Ticket to Heaven" :/
Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:Tää ymmärsi googlettaa. Olettekos miettineet tuota suomennettuna. Lippu taivaaseen ? :|
Alkuperäinen kirjoittaja -:Kieltämättä mä oon vähän ihmetellyt et miten lastenvaatemerkki voi olla "Ticket to Heaven" :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:Tää ymmärsi googlettaa. Olettekos miettineet tuota suomennettuna. Lippu taivaaseen ? :|
Oletko ajatellut että suurin osa meistä on pakanoita, joille ainoa taivas on toisinaan täällä maan päällä?