Ticket2Heaven - Suomesta, mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunflower20 harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sunflower20 harmaana

Vieras
Niin että siinä se kysymys. Mä yritin ettiä Suomesta mutta ei ainakaan netistä löytänyt kauppoja jotka kauppaavat. Ainoastaan meni tanskaan ja sen liikkeen valikoimat ei vastaa samaa mitä mä nään huutiksessa myytävän. Että niinkuin mistä nämä ihmiset ostaa näitä T2H vaatteita?

joo, sillai mä vähän ajattelinkin ettei täällä meidän periferian korkeudella mikään kauppa noita myy. Ja ainakin kun kattoo huutiksessa hintoja niin täytyy olla uutena aika hintavia täällä suomessa, sillä ainakin siinä tanskan kaupassa hinnat on samoja mitä huutiksessa... ja huutiksessa on käytettyjä vaatteita! No, meitin muksut saa kulkea muissa merkeissä ellen innostu tanskasta tilaan.

Mitenkä noi koot menee esim Lassieen ja Reimaan?

Huutiksessa on ihan törkeesti melkein uusia ticketin vaatteita myynnissä,kun ihmiset ostaa kalliita pukuja ja ei uskalla antaa lastensa käyttää niitä ETTEI vaan mene likaiseksi :D

En osaa noihin muihin pukuihin verrata mut esim. 86 vastaa 92 jne..

Uutena n. 135e talvipuku jne..

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Huutiksessa on ihan törkeesti melkein uusia ticketin vaatteita myynnissä,kun ihmiset ostaa kalliita pukuja ja ei uskalla antaa lastensa käyttää niitä ETTEI vaan mene likaiseksi :D

En osaa noihin muihin pukuihin verrata mut esim. 86 vastaa 92 jne..

Uutena n. 135e talvipuku jne..

No höpö höpö! Nyt on varmaan trokarit ostaneet alesta -40-50% pukuja ja myyvät tienestimielessä. Myöskin koko voi olla helposti väärä, jos on ostettu edellisvuonna.
Ei se puku nyt niin mahdottoman kallis ole! Jos jakaa summan talvikuukausille (ja irrotettavan vuoren vuoksi myös syys- ja kevätkuukausille) puku on suorastaan edukas! Sitä paitsi siitä kyllä lähtee pyyhkimällä suurin osa lioista pois :)

Yhteistyössä